کارشناس مسئول انجمن اولیا ومربیان ناحیه ۷ مشهد:

سرمنشا‌ و الگوی وارسته در خانواده اهل‌ بیت هستند

مشهد (پانا) - کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان ناحیه ۷ مشهد گفت سرمنشا و الگوی وارسته خانواده اهل‌بیت پیامبر (ص) هستند.

کد مطلب: ۱۳۸۷۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
سرمنشا‌ و الگوی وارسته در خانواده اهل‌ بیت هستند

از سال ۱۳۸۶ روز ۲۵ ذیحجه در تقویم رسمی کشورمان با نام روز ملی خانواده یاد می شود، زیرا خانواده در جامعه جایگاه و منزلت بسیار ویژه ای دارد.

فریحا رفیعی، کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان ناحیه هفت مشهد مقدس در حاشیه مراسم تقدیر از برگزیدگان انجمن اولیا و مربیان گفت: علت انتخاب این روز به نام روز خانواده شان‌‌ِنزول آیه" هل آتی" در سوره دهر است که در مورد خانواده و استحکام پایه های آن است.

وی در ادامه بیان کرد: این سوره در شان و منزلت اهل بیت پیامبر نازل شده است و نشان می‌دهد که مقام خانواده تا چه اندازه در نظر اسلام والاست و سرمنشا و الگوی وارسته، خانواده اهل بیت پیامبر هستند.

رفیعی گفت: به همین‌ مناسبت در این روز از انجمن های اولیا و مربیان برگزیده و نیز مدیران و معاونان همان مدارس که مجموعا ۶۵ نفر بودند تجلیل به عمل آمد.

رفیعی در پایان گفت: این برگزیدگان شامل ۸ مدرسه در سطح کشوری، ۱۰ مدرسه در سطح استانی و ۱۵ مدرسه در سطح ناحیه بودند که در کنار اعضای این‌ انجمن ها از مدیران و معاونان خدوم مدارس برگزیده نیز تقدیر شد.

دانش آموز خبرنگار: شایلین‌حدادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار