رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

خبرنگاران طلایه‌داران راستی و درستی جامعه هستند

تبریز (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و رییس اسبق سازمان دانش‌آموزی استان، خبرنگاران را طلایه‌داران راستی‌ها و درستی های موجود در جامعه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران طلایه‌داران راستی و درستی جامعه هستند

صمد علیزاده در آیین تجلیل از دانش آموزان خبرنگاران فعال آذربایجان شرقی گفت: خبرنگاران طلایه داران راستی ها، درستی ها و همه واقعیت های موجود جامعه هستند.

وی افزود: برای تمامی دانش آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا آرزوی توفیق داشته و بسیار خرسندم که در خدمت این عزیزان هستم. خبرنگاران تمامی تلاششان این است که صحیح نگاری کنند و در کنار تمامی اتفاقات تلخ و شیرین جامعه، با رعایت جوانب اخلاقی سعی کنند تا درد و گره ای از مردم باز کنند.

علیزاده ادامه داد: خبرگزاری پانا در راستای اجتماعی بار آوردن دانش آموزان و ارتقا روحیه اعتماد به نفس آنها فوق العاده است.

وی ضمن بیان توصیه هایی خطاب به دانش آموز خبرنگاران گفت: شما عزیزان باید درکنار رعایت جوانب و مسائل اخلاقی در بحث پیگیری و جسارت و سوال و مطالبه گری تلاش کنید تا موفق شوید.

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدرسین کشوری خبرگزاری پانا گفت: مربیان سازمان دانش‌آموزی، عنصر تحولی جامعه و سیستم تعلیم و تربیت هستند و می‌توانند یک جامعه را به سرمنزل مقصود هدایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار