تجربه گردانی خبرنگاران پانا در اردوگاه فرهنگی تربیتی ایثار

مشهد(پانا) - در کارگاه آموزشی تبیینی ویژه مدارس غیردولتی، خبرنگاران پانا به معرفی خبرگزاری دانش‌آموزی پانا و کارگروه‌های سازمان دانش‌آموزی به مدیران مدارس غیردولتی و مسئولین با هدف ترتبیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان پرداختند.

کد مطلب: ۱۳۹۸۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تجربه گردانی خبرنگاران پانا در اردوگاه فرهنگی تربیتی ایثار

کارگاه آموزشی تبیینی ویژه مدارس غیردولتی ابتدایی مشهد مقدس و تبادکان با حضور سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، علی مهدوی خواه، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، حجت رضازاده، رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی و دیگر مسئولین در اردوگاه ایثار طرقبه برگزار شد.

خبرنگاران پانا در این غرفه به تشریح فعالیت های یک ساله اخیر خبرگزاری پانا و معرفی کارگروه های سازمان دانش آموزی استان به مدیران و موسسان مدارس غیردولتی و جذب دانش آموزان با هدف تربیت دانش آموزان تمام ساحتی توسط دبیران کارگروه‌ها مشغول شدند.

در پایانِ بازدید علی مهدوی خواه از غرفه پانا، خبرنگاران به گفت‌و‌گو با معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان پرداختند.

مهدوی خواه در این گفت‌گو گفت:«سازمان دانش آموزی یکی از مهم ترین بسترهای ایجاد شده برای مشارکت و فعالیت های پرورشی دانش آموزان است، بنابراین فعال کردن حداکثری دانش آموزان استان را سرلوحه کار خود قرار دهید. شما دانش آموزان تمام ساحتی باید در کل استان برای بقیه دانش آموزان الگو شوید.»

دانش آموزان خبرنگار : رقیه زهرا علی‌زاده، زینب طلوع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار