امام جمعه ملارد در همایش یاوران زینبی :

حضرت زینب(س)، نمونه بارز صبر و ایثار برای دختران و زنان جامعه کنونی است 

ملارد (پانا) - امام جمعه شهرستان ملارد در همایش بزرگ یاوران زینبی، حضرت زینب(س) را نمونه بارز صبر و ایثار برای دختران و زنان جامعه امروز دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۴۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
حضرت زینب(س)، نمونه بارز صبر و ایثار برای دختران و زنان جامعه کنونی است 

حجت‌الاسلام والمسلمین، مهدی خوبانی امام جمعه شهرستان ملارد در همایش یاوران زینبی در رابطه با اهمیت معرفی اهل بیت علیهم السلام در خانه و خانواده بیان کرد: لازم است رفتارها و پیام‌های اهل بیت(ع) و امامان معصوم را سرلوحه زندگی خود و بویژه جوانان و نوجوانان قرار دهیم و این باعث می‌‌شود که در زندگی مشکلات کمتری در جامعه دیده شود.

وی افزود: حضرت زینب سلام الله علیها و اهل بیت (ع) الگوی بسیار مناسبی برای دختران و زنان جامعه کنونی هستند، اگر ما بتوانیم زندگی و جامعه خود را با اهل بیت(ع) همراه کنیم قطعاً می‌‌توانیم جامعه زیبا و بهتری برای میزبانی امام زمان(عج) آماده کنیم.

خوبانی ادامه داد: در برنامه‌های زندگی خود باید سیره و رفتار‌های اهل بیت(ع) و امامان معصوم را برای نوجوانان و جوانان خود قرار دهیم تا آن‌‌ها بتوانند با الگو گرفتن از این تعالیم زندگی و جامعه بهتری را برای خود رقم بزنند.

امام جمعه شهرستان ملارد تشریح کرد: مرحوم آیت‌الله طباطبایی در جامعه خطاب به انسان‌هایی که گمراه بودند می‌فرمود : آیا نمی‌‌دانید که خدا شما را می‌‌بیند؟ و در رابطه با اهمیت این آیه از قرآن کریم می‌‌توانیم قطعاً بگوییم که تمام اعمال و رفتار ما در زندگی مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زینب سلام الله علیها الگوی بارز صبر و ایثار برای دختران و زنان جامعه کنونی است و بهترین روش برای الگو گرفتن از اهل بیت(ع) این است که رفتار و شیوه زندگی آن‌‌ها را بررسی کنیم.

خوبانی در پایان سخنان خود گفت: کسانی که با الگو گرفتن از تعالیم امامان معصوم بتوانند زندگی خود را تغییر دهند، خداوند متعال هم ناظر بر زندگی آن انسان دارد و توجه بیشتری به آن انسان می‌‌شود و قطعا با این روش آرامش و امنیت بیشتری در جامعه خواهیم داشت.

دانش‌‌آموز خبرنگار : فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار