مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با پانا:

۲۰۰‌ مدرسه قبل از سال تحصیلی جدید مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

کرج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در حاشیه بازدید از مدارس طرح شهید عجمیان بیان کرد ۲۰۰‌ مدرسه قرار است قبل از سال تحصیلی جدید مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
۲۰۰‌ مدرسه قبل از سال تحصیلی جدید مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

علی حجرگشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در گفت و گو با پانا عنوان کرد: «۵۰ مجموعه ورزشی با زمین چمن مصنوعی درون مدرسه ای در حال ساخت است، این در حالی است که در سال گذشته ۴۶ زمین چمن مصنوعی ساخته شده بود.»

وی اضافه کرد: «با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم مدارس استان البرز آماده پذیرایی از دانش آموزان هستند.»

حجرگشت عنوان کرد: «دوره تابستان برای آموزش و پرورش، دوران طلایی است. یکی از وظایف آموزش و پرورش این است که کلیه فعالیت ها مربوط به زمینه بازگشایی مدارس در مهرماه را برقرار کند و تابستان فرصت خوبی برای آماده سازی مدارس است.»

مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه اظهار کرد: «اداره کل نوسازی آموزش و پرورش استان البرز به کمک خیرین تمام تلاش خود را بکار برده است تا طرح شهید عجمیان به نحو احسن در استان دیده شود.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «بسیاری از مدارس استان البرز فرسوده است و نیاز به بازسازی و نوسازی دارد. تعداد مدارس قابل توجهی در طرح شهید عجمیان قرار گرفتند و بهسازی خواهند شد. یکی از دلایل اجرای طرح شهید عجمیان پیگیری ها و دستور مجتبی عبداللهی، استاندار البرز است که به نحو احسن در حال انجام است.»

دانش آموز خبرنگار: امیررضا خروطی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار