مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

امسال ۳۲ هزار کانون اوقات فراغت در کشور برای کلاس‌های تابستانی فعال هستند

مشهد (پانا) - مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت امسال ۳۲ هزار هزار کانون اوغات فراغت در سطح کشور برای کلاس‌های تابستانی فعال هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
امسال ۳۲ هزار کانون اوقات فراغت در کشور برای کلاس‌های تابستانی فعال هستند

محمدحسین پورثانی، مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با پانا گفت: امسال ۳۲ هزار کانون اوغات فراغت در سطح کشور برای کلاس های تابستانی فعال هستند. پیش بینی ما این است که تا پایان فصل تابستان، ۴ میلیون دانش آموز در کلاس های اوغات فراغت شرکت کنند. رشته های متنوع باعث جذابیت کلاس های اوغات فراغت امسال شده است. شعار اداره کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی امسال تربیت بدون توقف بوده است. دانش آموزان با شرکت در کلاس های اوغات فراغت می توانند ساحت های وجودی خود را تقویت کنند و پیشرفت چشمگیری را بین سال های تحصیلی داشته باشند.

پورثانی ادامه داد: ما با برگزاری کلاس های اوغات فراغت در مدارس شاهد به وجود آمدن مدرسه تمام ساحتی خواهیم بود. مدرسه ای که همیشه حتی در تابستان در حال ارائه خدمات به دانش آموزان است، به عنوان یک مدرسه تمام ساحتی تلقی می‌شود.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش افزود: امسال دانش آموزان استقبال زیادی از کلاس های اوغات فراغت کردند و به همین خاطر، در سال دیگر پایگاه های اوغات فراغت ما افزایش خواهد یافت تا بتوانیم در سطح کشور دانش آموزان بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم. دانش آموزان هم بیشتر از کلاس های ورزشی و فرهنگی ما استقبال کردند که ما امیدواریم تا سال آینده ظرفیت پایگاه های خود را در زمینه های ورزشی و فرهنگی افزایش دهیم.

دانش آموز خبرنگار: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار