قاری ممتاز بین‌المللی قرآن کریم در ناحیه دو بهارستان:

بهترین الگو در زمینه قرائت قرآن ائمه اطهار است

بهارستان دو (پانا) - قاری ممتاز بین‌المللی، قهرمان قرآنی قرائت قرآن کریم آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان برترین و بهترین الگو در زمینه قرائت قرآن کریم را ائمه اطهار برشمرد و به پیروی از ائمه اطهار و قرآن کریم تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بهترین الگو در زمینه قرائت قرآن ائمه اطهار است

محسن قاسمی، قاری ممتاز بین‌المللی و قهرمان قرآنی قرائت قرآن کریم ناحیه ۲ بهارستان و مسئول دارالقرآن ستاد وزارت نفت است؛ وی تا کنون رتبه‌های برتر در مسابقات کشوری مانند دانشجویان، بسیج، کارمندان دولت، سازمان دارالقرآن به عنوان قاری برتر وزارت ارشاد، سپاه پاسداران، دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین رتبه اول سه سال متوالی در مسابقات اوقاف استان تهران و... را کسب کرده است.

وی در خصوص انتخاب الگوی خود در قرائت قرآن در گفت و گو با پانا اظهار کرد:«قطعا الگویی بهتر و برتر از ائمه پاک و معصوم نداریم. آنها خودشان عامل به قرآن بودند و ما می‌توانیم دستورات قرآن را در رفتار آنها مشاهده کنم و از ائمه اطهار پیروی کنیم.»

عضو سازمان ملی نخبگان قرآنی، در مورد تاثیر قرآن‌ در زندگی اذعان کرد:«از نظر من هر کسی در زندگی به مشکلی بر خورد باید با تدبر در کتاب آسمانی به دنبال راه‌ حل باشد. قطعا تدبر در قرآن شناخت انسان را از عواقب کارها و رفتارهایی که می‌کند بالا می‌برد و همین موجب می‌شود تا در این بن‌بست‌ها گیر نکند و از مسیر‌هایی که قرآن معرفی کرده بهره‌مند شود. من هر چیزی که در این دنیا دارم را مدیون قرآن هستم و بابت آن شکر‌گزارم‌ دوستی با قرآن را زیر پا نگذاریم و به دستورات خدا که در این کتاب آمده عمل کنیم و به آن احترام بگذاریم با توجه به آیه ۳۱ آل عمران [ قُل اِن کُنتُم تُحِبُّونَ الَله فَاتَّبِعُونی یُحبِبکُمُ اللهُ] از خدا هرچه طلب کنیم به ما خواهد داد.»

قاسمی، در خصوص فعالیت‌های دیگر خود خاطرنشان کرد: «من مشغول به فعالیت‌هایی از قبیل مدیریت در حوزه فعالیت‌های قرآنی، داوری در مسابقات قرآن مجید، بیش از ۲۰ سال تدریس تخصصی تلاوت قرآن و ... هستم.»

وی در پیامی به نوجوانان و جوانان در مورد رفاقت کتاب آسمانی خداوند عنوان کرد:«به نوجوانان و جوانان کشور توصیه می‌کنم با قرآن رفاقت داشته باشند و از آنجایی که قرآن نور است با دوستی با قرآن کریم مسیر زندگی برایشان روشن می‌شود و صاحب زندگی بهتری می‌شوند؛ با توجه به آیه ۹ سوره اسرا [اِنَّ هَذَالقُرانَ یَهدِی لِلَّتِی هِیَ اَقوَمُ...] با قرآن بودن توفیقی است که شامل حال و زندگی انسان‌ها می‌شود، نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود و قرآن را نادیده گرفت و باید قدر این نعمت بزرگ آسمانی را بدانیم.»

خبرنگار دانش‌آموز: حدیث معروف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار