برگزیدگان جشنواره جایزه ادبی «یوسف» معرفی شدند

قم (پانا) - اسامی نفرات برگزیده مرحله استانی دوازهمین دوره جشنواره جایزه ادبی «یوسف» در قم اعلام شد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان جشنواره جایزه ادبی «یوسف» معرفی شدند

مرحله استانی دوازدهمین دوره جشنواره ادبی یوسف در قم برگزار و افراد برگزیده برای رقابت در سطح ملی معرفی شدند. به گفته وحید رسولی، معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، از زمان اعلام فراخوان جشنواره جایزه ادبی یوسف، 250 اثر در سه بخش بزرگسال، نوجوان و ویژه وحدت ملی به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال و پس از داوری، 7 اثر به عنوان آثار برتر و شایسته رقابت در عرصه ملی شناخته شد.

بر اساس این گزارش، در بخش بزرگسال اثر «گوشه ای که ماه دارد» از فهیمه شاکری مهر، «اصغرو» از فاطمه پاکدل و «گردآفرید» از نجمه جوادی به عنوان سه اثر برتر شناخته شدند.

همچنین در بخش نوجوان، اثر «شمع شهادت» از سیده زهرا طباطبایی و «بوسه خانم ماه» از طاهره سادات موسوی، حائز رتبه های اول و دوم شدند.

در بخش ویژه وحدت ملی نیز اثر «نار جهنم» از زهرا کاظمی فخر و «رقص گلوله» از مریم عباسی به عنوان دو اثر برتر شناخته شدند.

همچنین 3 اثر «دستم را بگیر»، «تو در میان سفیدی‌هایی» و «پایان یک انتظار» از فهمیه شاکری مهر، «مرد هلال به دست» از علی سلیمانی، «نساء» از محمود مرادی جهان، «چشم‌هایش» از حانیه هادوی نیا، «ماه به من لبخند بزن» از فاطمه خراسانی و اثر «ابوالفضلی برای حسین» از سمیه خالقی جز آثار مطلوب و شایسته تقدیر این جشنواره معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار