رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

مسابقه مقاله‌نویسی روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی برگزار می‌شود

شهرکرد(پانا) - رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع روز ملی مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه مقاله‌نویسی روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی برگزار می‌شود

داوود قلعه‌ای در این راستا عنوان کرد: تاریخ پرافتخار دفاع مقدس سرشار از رویکردهای سلحشورانه ای است که تربیت دانش آموز تمام ساحتی در گام دوم انقلاب اسلامی مستلزم ترویج و یادمان معارف و نشر ارزش های این گنجینه بی بدیل است.

وی ادامه داد: مناسبت های ملی دفاع مقدس و مقاومت فرصت مغتنمی است تا نوباوگان میهن اسلامی و افسران سپاه پیشرفت کشور، معلمان عزیز، از چشمه سار زلال آن بهره‌مند شوند.

قلعه‌ای افزود: در همین راستا روز 8 تیرماه، سالروز واقعه حمله شیمیایی به شهر سردشت به عنوان اولین شهری در جهان که مورد حملات شیمیایی و میکروبی قرار گرفت و روز ملی مبارزه با حملات شیمیایی و میکروبی از جمله روزهایی است که هرگز نباید اجازه دهیم به دست فراموشی سپرده شود.

وی گفت: ما باید تلاش کنیم دانش‌آموزان با ابعاد مختلف این جنایت هولناک که آثار سو و مخرب آن پس از 36 سال همچنان ادامه دارد، آشنا شوند تا در جنگ ترکیبی و سیاه‌نمایی های رسانه‌ای تحت تاثیر قرار نگیرند.

وی به برگزاری مسابقه مقاله نویسی روز ملی مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی اشاره کرد و گفت: این مسابقه در 6 محور همسویی غرب با عراق در جنایت سردشت و حلبچه، استفاده مکرر عراق از سلاح های شیمیایی در دفاع مقدس، بمباران سردشت و تاثیر آن بر خانواده آسیب دیدگان، آثار روانی و اجتماعی حملات شیمیایی بر خانواده آسیب دیدگان این جنایت، نقش حملات شیمیایی بر اقتصاد و اکوتوریسم منطقه سردشت و آثار روانی حملات شیمیایی بر مردم منطقه سردشت با همکاری گروه تحقیق و پژوهش و اداره حراست آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برگزار می گردد.

وی مخاطبان این مسابقه را فرهنگیان شاغل در مدارس شاهد و کارشناسان امور شاهد و ایثارگران و کارشناسان حراست آموزش و پرورش مناطق 17 گانه استان عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان فرصت دارند تا 17 تیرماه سال جاری مقالات خود را در شبکه شاد به آی دی @research_8tir به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار