نخستین نشست هم‌اندیشی یادواره شهدا برگزار شد

شهرکرد( پانا)_ نخستین نشست هم اندیشی پیرامون اجرای یادواره شهدا«کوچ عاشقان ۲»در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نخستین نشست هم‌اندیشی یادواره شهدا برگزار شد

در این نشست که صبح روز چهارشنبه در محل سالن اجتماعات اداره با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد، رئیس بنیاد شهید شهرستان شهرکرد و مدیران مدارس ناحیه یک برگزار شد، حمیدرضا اکبری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد علاوه بر معرفی محوریت برنامه های این یادواره را که نقل از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی روشنگری نسل جدید و جهاد تبیین دانست عنوان کرد: امروزه فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست در همین راستا این ویژه برنامه برای دومین بار با هدف زنده نگه داشتن یادواره شهدا و نزدیک کردن نسل جدید به دوران جبهه و فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: شهدان هنوز زنده اند زیرا شهیدانی که با خون خود الگویی برای نوجوانان نسل آینده به جا گذاشته اند علاوه بر رسیدن به درجه شهادت خود جوش شهیدان دیگری را پرورش می دهند و این پرورش با زنده کردن یاد و خاطره شهدان برای نوجوانان و جوانان اتفاق می افتد.

همچنین در ادامه احمد زاده رئیس بنیاد شهید شهرستان شهرکرد ضمن اشاره به اشاعه فرهنگ ایثار شهادت ،با توجه به پیشگام شدن فرهنگیان آ.پ ناحیه یک شهرکرد در برنامه های یادواره شهدا از این جمع فرهنگیان تقدیر کرد.

در پایان این نشست مدیران مدارس ناحیه یک و اعضای کمیته نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای برنامه مطرح کردند.

خبرنگار دانش آموز پانا:مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار