مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

تلاش برای پرهیز از اشرافی‌گری باید سرلوحه کار مدیران باشد

مشهد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی عنوان کرد باید تلاش کرد استان خراسان‌رضوی در همه ابعاد آموزشی پیشتاز باشد و سرلوحه کار مدیران نیز تلاش برای پرهیز از اشرافی‌گری باشد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای پرهیز از اشرافی‌گری باید سرلوحه کار مدیران باشد

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در اولین اجلاس روسای آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور شورای معاونین اداره کل و روسای آموزش و پرورش استان خراسان رضوی عنوان کرد: موضوع امتحانات از مسائل مهم فعلی در آموزش و پرورش است و از حساسیت بالایی برخوردار است که باید با تدبیر و درایت به آن پرداخته شود. موضوع امتحانات، ثبت نام دانش آموزان، ساماندهی، نقل و انتقالات و گزینش دانش آموزان از مهم ترین برنامه ها و مسائل در ماه جاری و تابستان امسال است.

وی تلاش برای تجهیز حوزه های امتحان به دوربین های مداربسته، شناسایی زمین ها و املاک آموزشی، تجاری سازی برخی اموال به نفع آموزش و پرورش و توجه به تولیدات توسط هنرستان‌ها را از مهمترین اقدامات ماندگار برای آموزش و پرورش عنوان کرد.

شوشتری در پایان بر لزوم رعایت پاسخگویی سریع و بادقت مدیران به مردم، توسعه سامانه‌ پیامکی برای دسترسی به قسمت های مختلف آموزش و پرورش استان و ارتباط با خدمات سامانه مشاوره ای ۱۵۷۰ توسط مدیران تاکید کرد.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن‌زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار