مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از برخی رسانه‌ها بازدید کرد

مشهد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به همراه یک هیئت، از خبرگزاری‌های صدا و سیما، قدس، شهرآرا و تسنیم بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از برخی رسانه‌ها بازدید کرد

در این بازدید یک روزه، سید امیر شوشتری در گفتگو با عوامل خبرگزاری های مذکور در عین جدی شمردن جهاد تبیین از ضرورت این جهاد در عصر حاضر گفت و خبرنگاران را سربازان مقدم این خط نامید.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفتگو با مدیر عامل قدس و عوامل اجرایی این خبرگزاری گفت: اگر آموزش و پرورش مسئله اول کشور باشد قطعا تمامی مشکلات مرتفع می شود و اگر توجه بیشتری به آموزش و پرورش داشتیم امروزمان بهتر بود.

همچنین شوشتری در دیدار با رئیس صدا و سیما خراسان رضوی ضمن تقدیر از اقدامات این خبرگزاری در حوزه آموزش و پرورش بیان کرد: 12 تفاهم نامه آموزشی مهارتی با حضور معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش به امضا رسیده است که بسیار اقدامی مثبت و امیدوارکنند است.

وی همچنین در دیدار با خبرنگاران و عوامل خبرگزاری تسنیم ضمن تاکید بر همکاری بیشتر این خبرگزاری با آموزش و پرورش خبر داد: ستاد اسکان فرهنگیان مشهد مقدس در ایام تابستان با آماده سازی ۱۵۰ مدرسه در سه پایگاه ثامن یک، پنج و دو از ۲۷ خرداد تا ۲۰ شهریور در مشهد فعال هستند.

وی همچنین در دیدار با مدیر عامل شهر آرا در مورد هنرستان ها و رشته هایی که در عرصه رسانه ای فعال هستند گفتگو کرد.

سید میثم موسوی‌مهر، مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا گفت: ما به دنبال ایجاد فضا و محیطی تخصصی برای پرورش خبرنگار هستیم و با تعدادی از خبرگزاری های برتر کشوری نیز در این رابطه گفت و گو کرده ایم و هم اکنون به دنبال همکاری و همراهی آموزش و پرورش استان هستیم تا این اقدام مبارک و آینده ساز رقم بخورد.

سید امیر شوشتری نیز در این جلسات به خبرگزاری دانش آموزی پانا اشاره کرد و آن را به عنوان یک خبرگزاری مهم و مفید خطاب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار