مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه از شاخص‌های شوراهای برتر آموزش و پرورش شهرستان‌های اصفهان است

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت ارزیابی مختصری از شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان انجام شد که تشکیل مستمر جلسات شورا، دستور جلسات از پیش تعیین شده و کاربردی، پیگیری برای عملیاتی‌شدن دستورالعمل‌ها، حضور حداکثری و منظم اعضای شوراها در جلسات، پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه و عملیاتی‌شدن اهداف شورای آموزش و پرورش از جمله سنجه‌های این ارزیابی بود.

کد مطلب: ۱۳۷۴۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه از شاخص‌های شوراهای برتر آموزش و پرورش شهرستان‌های اصفهان است

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم تجلیل از شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان اصفهان ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: تلاش ما باید جاری‌سازی فرهنگ عزت و ایثار و شهادت در جامعه باشد.

وی با تشکر از استاندار اصفهان به دلیل اهتمام ویژه نسبت به آموزش و پرورش بیان کرد: یکی از شاخصه‌های مهم ارزیابی‌ها شورای آموزش و پرورش است زیرا این شورا اصلی‌ترین و اثرگذارترین شورای فرهنگی هر شهرستان یا استان است.

ابراهیمی افزود: به یاری خداوند متعال پس از ارزیابی انجام شده، شورای آموزش و پرورش استان اصفهان به‌عنوان یکی از برترین شوراهای آموزش و پرورش کشور انتخاب شده است و این مرهون تلاش و همت اعضای این شورا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان کرد: ارزیابی مختصری از شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان انجام شد که تشکیل مستمر جلسات شورا، دستور جلسات از پیش تعیین شده و کاربردی، پیگیری برای عملیاتی‌شدن دستورالعمل‌ها، حضور حداکثری و منظم اعضای شوراها در جلسات، پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه و عملیاتی‌شدن اهداف شورای آموزش و پرورش از جمله سنجه‌های این ارزیابی بود.

وی تکریم معلم را سبب تکریم جامعه دانست و تصریح کرد: باهدف تکریم معلم مصوباتی در شورای آموزش و پرورش استان داشتیم که بر اساس آن مقرر شد تکریم مقام معلم با محوریت فرمانداران در هر شهرستان انجام شود که این امر در هر ۴۱ منطقه آموزش و پرورش استان در شیوه‌ها و قالب‌های مختلف اتفاق افتاد که از این بابت از تمام اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و فرمانداران تقدیر و تشکر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار