معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

در جاری سازی سند تحول بنیادین کارگزارتر و اثر گذارتر از روابط عمومی نیست

مشهد(پانا) - معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی در همایش گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت روابط عمومی‌ها انسان‌های فرهیخته و باهوش و به روزی هستند، عصری که ما در آن زندگی می‌کنیم عصر هوش مصنوعی است.

کد مطلب: ۱۳۷۲۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
در جاری سازی سند تحول بنیادین کارگزارتر و اثر گذارتر از روابط عمومی نیست

سید جمال وزیری معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی در همایش گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: ما اگر نسبت به هویت ایرانی و اسلامی خود اشراف داشته باشیم دارای وضعیت بهتری خواهیم بود. بشر از زمانی که گفتن و شنیدن را آموخته تمدن آغاز شده است و سابقه روابط عمومی یک سابقه هفت هزار ساله است و برای زیر ساخت این تمدن اسلامی باید به زیر ساخت آن مسلط باشیم. امروز ما به روابط عمومی سرآمد نیاز داریم ، روابط عمومی سرآمد در آموزش و پرورش راهبرد های بنیادی را می داندو ساختار روابط عمومی باید بک ساختار تعامل گرا باشد یک ساختار اثر بخش باشد، و پل افکار عمومی با سازمان باشند .

وی افزود: گفتمان سازی کار روابط عمومی است پیوند دهنده سه ضلع آموزش و پرورش روابط عمومی است، اجتماعی سازی نیز کار روابط عمومی است ، در جاری سازی سند تحول بنیادین هیچ کسی کارگزار و اثر گذارتر از روابط عمومی نیست.

دانش آموز خبرنگار : فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار