نماینده مردم پاکدشت:

جامعه فرهنگی پرچمدار عرصه تعلیم و تربیت است

پاکدشت (پانا) - بمناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم، مسئولین پاکدشت در مراسم گلباران مزارشهدا حضور یافتند و در حاشیه این مراسم نماینده مردمی شهرستان پاکدشت، جامعه فرهنگی را پرچمدار عرصه تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۸۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
جامعه فرهنگی پرچمدار عرصه تعلیم و تربیت است

فرهاد بشیری، نماینده مردم پاکدشت در حاشیه مراسم گلباران مزار شهدا به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: فرهنگ یک جامعه ، سرنوشت آن جامعه را می‌سازد و جامعه فرهنگیان و آموزش‌ و پرورش پرچمدار عرصه هدایت و تربیت و فرهنگ است.

وی اظهار کرد: شهدای عزیز ما در روزهای جنگ سخت‌ترین شرایط را داشتند ، با ضعیف‌ترین ابزار جنگی در برابر قدرتمندترین تشکیلات نظامی جنگیدند و با زحمت از این کشور حراست کردند و امروز هم فرهنگیان به واسطه تربیت فرزندانی متعهد به آرمان ‌های انقلاب و مانوس با شهدا ، ضمن حفظ این انقلاب که یادگار شهداست؛ ادامه دهنده راه آنها نیز خواهند بود.

بشیری ضمن تاکید بر کلام مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مسائل فرهنگی افزود: ما در حوزه فرهنگ باید سرآمد باشیم، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ اساس خوشبختی و بدبختی یک جامعه فرهنگ آن جامعه است و لذا جامعه فرهنگیان باید در تمام عرصه ها اثرگذار باشند و همه چیز وابسته به دستاوردها و موفقیت های فرد فرهنگی جامعه است.

بشیری همچنین در راستای فعالیت‌های آموزش و پرورش تصریح کرد : یکی از نکات مهم ثبات مدیریت آموزش و پرورش است که بیش از پیش باید به آن پرداخته شود؛ چرا که در سال‌های متعدد دیدیم تغییر، گاه و بی‌گاه مدیریت این وزارت تا چه حد تصمیمات و دستاوردهای موفق این حوزه را تحت‌الشعاع قرار داده است. باید در عرصه تعلیم و تربیت و فرهنگ، هماهنگ تر و همسو تر پیش برویم و در پاکدشت بستر و ظرفیت های زیادی وجود دارد که باید با فعالیت یکپارچه و متحد به این ظرفیت سامان داد و بهره حداکثری را در راستای تربیت نسلی متعهد به فرهنگ شهادت برد.

در ادامه صحبت‌های نماینده مردم، سرهنگ‌امجدی، فرمانده سپاه ثامن‌الحجج پاکدشت در حاشیه این مراسم اذعان کرد: معلمین و فرهنگیان به تعبیر مقام معظم رهبری پایه ریز تمدن اسلامی اند؛ اگر رسالت آنها به درستی درک و اجرا شود نتایج درخشانی پدید می‌آید. ما نسلی را داریم که به فرموده مقام معظم رهبری در آن رویش ها بیش از ریزش هاست و این برخواسته از عملکرد قشر فرهنگی بوده است و ما نیز امروز مجددا با این شهدا خصوصا شهدای فرهنگی تجدید پیمان می‌کنیم و متعهد می‌شویم که راه آنها و مسیر آنها را به یاری خودشان ادامه دهیم.

دانش آموز خبرنگار: زهرا سادات حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار