معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

کانون‌های فرهنگی و تربیتی تکیه گاه مناسبی برای سپری کردن اوقات‌فراغت دانش‌آموزان است

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و تربیتی پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کانون‌های فرهنگی و تربیتی تکیه گاه مناسبی برای سپری کردن اوقات‌فراغت دانش‌آموزان است

متن پیام مهدی نم نبات به شرح ذیل است:

«فرا رسیدن ۳۰ بهمن سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و تربیتی را خدمت مدیران ارجمند کانون‌های فرهنگی،تربیتی و سایر فرهنگیان استان اصفهان تبریکتبریک عرض می کنم.

بدون شک کانون ها به عنوان یکی از فضاهای مکمل در تعلیم و تربیت رسمی نقش مهمی در به سرانجام رساندن اهداف تربیت تمام ساحتی دانش آموزان بر عهده دارند.

این مکان‌ها تکیه گاهی مناسب برای سپری کردن اوقات فراغت دانش آموزان ، در محیطی امن و سالم هستند.
وظایف این کانون ها در زمینه ترویج مسائل اعتقادی، فرهنگی، هنری ،ورزشی اجتماعی، علمی و مهارتی ترسیم شده است که در واقع اساس تربیت آگاهانه و موفق نسل فعلی است.

بعد از مدارس کانون ها مهم ترین مراکز تربیتی در سطح کشور هستند و در استان اصفهان نیز نقش مهم شما عزیزان به عنوان مدیران، مربیان و دست‌اندرکاران کانون‌های فرهنگی تربیتی بر هیچ کس پوشیده نیست و امیدوارم با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها، امکانات و پتانسیل های استان، شهرستان و مدارس، بتوانیم قدم‌های ارزنده‌ای را در راستای بهبود فعالیت های این مراکز برداریم.

به بهانه سالروز تاسیس کانون ها به همه شما خوبان خدا قوت و دست مریزاد می‌گویم و ایمان دارم اتفاقات بهتری در این مسیر برای دانش آموزان استان که سرمایه اصلی جامعه آینده هستند با دستان باکفایت شما رقم خواهد خورد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار