مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸:

حفظ ارزش‌های انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار از مطالبات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ شهر تهران در آستانه اعزام اولین کاروان راهیان نور این منطقه با حضور دانش‌آموزان دختر و والدین آنها، حفظ ارزش‌های انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار در کشور را از مطالبات و تاکیدات رهبر انقلاب دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۳۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
حفظ ارزش‌های انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار از مطالبات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب است

منصور هدایتی، در آستانه اعزام اولین کاروان دانش آموزی راهیان نور با اشاره به برنامه های آموزش و پرورش در گرامیداشت و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری حفظ ارزش‌های انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار در کشور به ویژه در بدنه آموزش و پرورش و کتب آموزشی این مجموعه است. برگزاری یادواره های دانش آموزی شهدا در این راستا و علاوه بر آن دیگر برنامه های فرهنگی و هنری در رشته های مختلف برگزار می شود.

وی با اشاره به آماری از فعالیت های بانوان در دوران دفاع مقدس، گفت: وجود ۱۶۷ زن اسیر، ۴۸۰۰ زن جانباز و ایثارگر و ۵ هزار زن شهیده نشان از حضور و مشارکت چشمگیر زنان این سرزمین در صحنه میدانی حفاظت از انقلاب اسلامی دارد. زنان در دوران دفاع مقدس همواره پشتیبان و همراه سایر گروه‌های ایثارگران و رزمندگان اسلام بوده و نقش آفرینی کرده اند و اکنون در کنار افتخارآفرینی، زنان و بانوان ما در مسیر پیشرفت همه جانبه، با حضور امروز این دختران، جای خالی خواهران شهدای گمنام پر می شود.

یادواره شهدای دانش آموزی ۱۸ شهید گمنام به همت مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۸ با همکاری بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان این منطقه برگزار شد. این مراسم با سخنرانی منصور هدایتی مدیر آموزش و پرورش منطقه و روایت گری کریم‌پور از یادگاران جبهه و جنگ صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار