امام جمعه شهرستان پردیس:

دشمن در تلاش خود از سواستفاده میان جوانان، در ایران ناکام ماند

پردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان پردیس گفت دشمن بسیار تلاش کرد تا جوان و نوجوان را به عنوان پیاده‎نظام خود در ایران به راه اندازد و اهداف کثیف خود را با استفاده از جوانان و نوجوانان ایران پیاده کند و ناکام ماند.

کد مطلب: ۱۳۳۸۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دشمن در  تلاش خود از سواستفاده میان جوانان، در ایران ناکام ماند

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی ضمن تبریک ولادت باسعادت برترین و سرور زنان دو عالم دخت نبوت گفت: زن در درجه‌ اوّل مظهر آرامش است، از آنجایی که زندگی تلاطم دارد، مرد در این دریای زندگی مشغول کار و تلاطم است؛ وقتی به‌خانه می‌آید احتیاج به‌آرامش دارد. این آرامش را زن در خانه ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر تصریح کرد: دشمن بسیار تلاش کرد تا جوان و نوجوان را به عنوان پیاده‌نظام خود در ایران به راه بیندازد و اهداف کثیف خود را با استفاده از جوانان و نوجوانان ایران پیاده کند، اما رهبر بصیر و حکیم ما در همان ابتدا فرمودند که ریشه اغتشاشات در خارج است و جوان و نوجوان ما را با جنگ شناختی فریب داده‌اند.

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: این‌ها فرزندان ما هستند و باید این‌ها را نجات داده و دغدغه‌مندان و دلسوزان با همین مسیر تعیین شده رهبری، حرکت کردند و اتفاقات خوبی هم افتاد، اما ناکافی است و در این مسیر خیلی کار و تلاش باید کرد.

وی تصریح کرد: جبهه‌ خودی باید دو موضوع را به خوبی رعایت کند؛ اول باید در رفتار و گفتارهایی که می‌تواند خوراک دشمن را در جنگ شناختی علیه ما فراهم کند، دقت نماید و در این بخش باید بین معترضین که به خاطر مشکلات و گرفتاری‌ها اعتراض می‌کنند، تفکیک قائل شویم و از موضوعات هیجانی و سطحیِ هزینه‌ساز اجتناب کنیم.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: هوشمندانه و هدفمند از مجموعه ظرفیت‌ها و ابزارهای در اختیار نظام در جنگ شناختی برای رفع ابهام و اقناع‌ مخاطبین بهره‌گیری کنیم، یعنی باید ساز و کار گفتگوی با مردم را به‌روز کنیم و اقتدار کشور و نیات پنهان دشمن در تزریق آشوب به کشور را تشریح کنیم.

امام جمعه شهرستان پردیس افزود: دشمنان بدانند که ما ملت ایران، ملت امام حسینیم؛ ما ملت ایران، ملت شهادتیم؛ و استخوان‌های دشمنانِ خود را در هر رتبه، رده و قدرتی باشند، خواهیم شکست.

امام جمعه شهرستان پردیس در رابطه با اقدام سخیف و مذبوحانه فرانسه در توهین به مقام شامخ مرجعیت و ولایت نیز اظهار کرد: دو جریان «حق» و «باطل» همیشه در تقابل و تخاصم بوده، هستند و خواهند بود و هرکدام از حق و باطل، روشی را برای تقابل استفاده می‌کنند. اما روش جریان حق «استدلال و ادب» است، اما روش جریان باطل «استهزاء و سبّ»(ناسزا) است. امروز هم در تداوم همین روش مذبوحانه اهل باطل، شاهد هستیم که یک نشریه معلوم‌الحال فرانسوی به‌ رهبر انقلاب توهین می‌کند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: اهانت این نشریه هرزه‌گرا به بزرگ‌مردی که در چشم آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان، عزیز و عزتمند است، در حقیقت مصداق خاک‌پاشی بر آفتاب است و نتیجه نبود منطق، و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست فتنه ۱۴۰۱ است.

وی تصریح کرد: همیشه و در طول تاریخ، به‌ذلت کشاندن دشمنان و کفارِ مسخره و استهزاء‌کننده را از جانب خداوند شاهد بوده‌ایم و این قانون خداوند است و لذا از این به بعد هم همین است و خداوند با این ملت غیور و رهبر معظم انقلاب همین بی‌ادبان را به ذلت خواهد کشاند.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار