رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۶:

پژوهش اساس فعالیت‌های موثر و مفید است

مشهد (پانا) - رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد عنوان کرد پژوهش یک اصل است و لازمه فعالیتی مفید و موثر در هر زمینه پژوهش و تحقیق علمی و میدانی است.

کد مطلب: ۱۳۳۳۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش اساس فعالیت‌های موثر و مفید است

رمضانعلی مسعودی نژاد، رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۶ در حاشیه مراسم تکریم و تجلیل از پژوهشگران برتر استانی به پانا گفت: «لازمه هر فعالیت موفق پژوهشی بر اساس شواهد و علوم موجود و اساس اصلی کارها و فعالیت های گسترده است. هیچ کار باکیفیت و موفقی بدون تحقیق و پایه و اساس علمی شکل نگرفته است. بنابراین باید تمامی افراد بخصوص دانش آموزان فعالیت‌هایی بر مبنای پژوهش و تحقیق را آموخته و نتیجه هایی نوآورانه ارائه دهند.»

وی افزود: «دانش آموزان ما نقش بسیار مهمی را در امر پژوهش و گسترش آن در سطح جامعه ایفا می‌کنند، به همین خاطر باید یاد بگیرند که پژوهش هایشان بر مبنای انسان دوستی و کمک به بشر پایه گذاری شود، باید با تحقیق در زمینه هر کار و پیدا کردن اساس علمی برای آن از هرگونه خطایی جلوگیری کنند.»

وی در پایان خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: «با یادگیری و شرکت در انواع پژوهش های گروهی تجربه بدست آورید و آینده سازانی عالم و موفق برای کمک به بشر و ساختن کشوری پر از سکوهای موفقیت باشید.»

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمنزاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار