مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک:

۴۰ درصد از دانش‌آموزان منطقه کهریزک اتباع هستند

کهریزک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک در آئین خشت‌گذاری مدرسه حضرت سیدالشهدا (ع) منطقه کهریزک گفت یک سوم دانش‌آموزان منطقه کهریزک از میان اتباع هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۱۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
۴۰ درصد از دانش‌آموزان منطقه کهریزک اتباع هستند

علی اصفهانی مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک در آیین خشت‌گذاری مدرسه حضرت سیدالشهدا(ع) یک سوم دانش آموزان این منطقه را از میان اتباع دانسته و گفت: کمیساریای پناهندگان اکنون در حال ساخت مدارسی در سطح استان تهران برای اتباع است که یک نمونه از آن در کهریزک احداث می‌شود.

وی افزود : جمعیت دانش آموزی بخش کهریزک به ۳۳هزار و ۱۷۰نفر می‌رسد که ۱۳هزار و ۷۰نفر آنان معادل ۴۰درصد اتباع هستند و از سرانه‌های آموزشی این بخش بهره می‌برند.

مدیر آموزش وپرورش منطقه کهریزک ادامه داد: برای ساخت این مدرسه ۱۲کلاسه، یکی از مرغوب‌ترین زمین‌های کارکنان بخشداری کهریزک که متشکل از دو قطعه قطعه زمین ۱۵۰۰متری اختصاص یافته است.

اصفهانی اظهار کرد: این زمین در قالب طرح جامع توسعه شهر کهریزک به اراضی این شهر اضافه شد، این زمین جزء سرانه‌ ضروری ساخت مدرسه از طرف بخشداری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: امسال یک مدرسه نوساز در بخش کهریزک تحویل گرفیم و پنج مدرسه دیگر نیز در دست احداث قرار دارد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک از جلب مشارکت خیران پالایشگاه نفت تهران برای ساخت مدرسه در روستای دوتویه این بخش خبرداد که آئین خشت‌گذاری آن در آینده اجرا می‌شود.

خبرنگار : علی رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار