رامین یدالهی در گفت‌و‌گو با پانا:

جشن عاطفه‌ها‌ تمرینی برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - مدیر دبیرستان فرهنگ عرفان منطقه ۱۳، ایجاد شور عاطفه‌ها و شور همدردی اجتماعی را تمرینی برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان دانست و به اهمیت این موضوع تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌ها‌ تمرینی برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است

رامین یداللهی، مدیر دبیرستان فرهنگ عرفان منطقه ۱۳ و فعال حوزه اجتماعی، درباره اهداف ‌برگزاری جشن عاطفه‌ها در دبیرستان گفت: ایجاد شور عاطفه‌ها و شور همدردی اجتماعی، تمرینی برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است.

وی در ادامه تاکید کرد: برگزاری چنین مراسم‌های خیرخواهانه‌ای در مدارس، برای نزدیک‌تر‌شدن دل‌ها به همدیگر است تا دانش‌آموزان کم‌بضاعت و آسیب‌پذیر جامعه ما، بدانند که هیچ‌گاه تنها نیستند و همیشه کنارشان خواهیم بود.

وی افزود: مدارسی که با سازمان هلال احمر؛ همکاری دارند، باید طلیعه‌داران این امور ایثارگرانه باشند.

یداللهی در ادامه گفت: هدف طولانی‌مدت دبیرستان فرهنگ؛ رسیدن به «مدرسه صلح و دوستی» و عضویت در این شبکه مدارس است، که با همّت دبیران زحمت‌کش، انجمن اولیاء و مربیان و دانش‌آموزان گرامی؛ این اتفاق به زودی خواهد افتاد.

وی افزود: جشن عاطفه‌ها، مظهر سنت حسنه احسان و نیکوکاری و ایجاد گسترش حضور حداکثری دانش‌آموزان به‌عنوان خیرین آینده‌ساز کشور اسلامی‌مان است که این مسئله به تقویت جنبه «اهمیت به اوضاع اجتماعی توسط نوجوانان» کمک می‌کند.

یداللهی در پایان، خطاب به دانش آموزان گفت که از کنار مسائل اجتماعی کشور به سادگی نگذرند و آن را برای خود تحلیل کنند و همیشه در حد وسع و توانمندی خود به فکر افراد کم‌بضاعت جامعه باشند.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدامین راست‌بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار