نماینده ترشیز:

پیگیری در تمام امور معجزه می‌کند

خلیل‌آباد (پانا) - نماینده مردم شهرستان کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ و بردسکن گفت پیگیری در تمام امور معجزه می‌کند و اگر پیگیری باشد یک دهیاری می‌تواند به اندازه استاندار بودجه جذب کند.

کد مطلب: ۱۳۱۴۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری در تمام امور معجزه می‌کند

جواد نیک‌بین، نماینده مردم ترشیز در نشست شورای اداری شهرستان خلیل‌آباد که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پیگیری در تمام امور معجزه می کند و اگر پیگیری باشد یک دهیاری می تواند به اندازه استاندار بودجه جذب کند و اگر پیگیری نباشد یک استاندار نمی تواند به اندازه دهیار بودجه جذب کند.

وی با بیان اینکه بودجه شادمهر به کاشمر در لایحه بودجه ۲۸ میلیاردی گنجانده شده بود ولی با پیگیری هایی که انجام شد این بودجه به ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است، عنوان کرد: مدیران ییگیر، ماندگار در دلها و قلوب انسان ها هستند.

در ادامه نشست سید مسعود یاوری، فرماندار شهرستان خلیل آباد، گفت: مسئولیت اصلی طرح نهضت ملی مسکن بر عهده اداره راه و شهرسازی است، امّا متاسفانه در این حوزه عملکرد راه و شهرسازی شهرستان راضی کننده نیست و عملاً کار رها شده و مدیرکل راه و شهرسازی استان باید جوابگو باشد.

وی افزود: برای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون با وجود این که شهرداری و شورای شهر خلیل آباد همراهی لازم را داشته اند، ولی متاسفانه متولی اصلی که راه و شهرسازی است، این مهم را رها کرده و باید مدیر کل مربوطه، پاسخگوی افراد متقاضی باشد.

وی با اشاره به روز ملی روستا، اظهار کرد: ۶۲ درصد جمعیت شهرستان روستاییان هستند و بخش بزرگی از تولید شهرستان برعهده این افراد است.

فرماندار خلیل آباد با بیان این که مدیران برای جذب اعتبارات باید پیگیری داشته باشند، افزود: شرایط مناسبی برای اعطای تسهیلات اشتغال وجود دارد و اگر‌ مدیری در این زمینه کوتاهی کند، مطمئنا با آن مدیر برخورد جدی خواهد شد.

وی هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت و ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در بحث کشفیات افزود: امنیتی که امروز در کشور شاهد آن هستیم به واسطه خون شهیدان و زحماتی است که نیروهای نظامی و امنیتی می کشند. ما حامی و قدردان این افراد هستیم.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار