امام جمعه صفادشت:

هدف معاندین جمهوری اسلامی، فروپاشی نظام است

ملارد(پانا) - امام جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مورد اتفاقات اخیر گفت این تخریب‌ها کار معاندان و دشمنان نظام است و هدف آن‌ها فروپاشی نظام است.

کد مطلب: ۱۳۱۱۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف معاندین جمهوری اسلامی، فروپاشی نظام است

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبرو، امام جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز بیان کرد: از دشمن انتظاری نیست چون مخالف قرآن و اسلام است، دست اینها برای تمام ملت ایران رو شده است.

وی در مورد اتفاقات اخیر ادامه داد: برای معاندین فرقی نمی‌کند چه کسی فوت شده، فرقی نمی‌کند باحجاب یا بی‌حجاب باشد، اینها یک هدف بیشتر ندارند و آن فروپاشی نظام است.

خوبرو افزود: در این روزها از ضدانقلاب و منافقین و مخالفین اسلام به میدان آمدند و جالب اینجاست برخی هنرپیشه‌ها و ورزشکاران با پول بیت المال برای خودشان و خانوادشان حاشیه امن درست کردند و اکنون قهرمان بازی در می‌آورند و فریاد بی‌عدالتی سر می‌دهند، در حالیکه ملت ایران بسیار هوشیارتر از این حرفای بی‌اساس هستند.

امام جمعه صفادشت با بیان اینکه دشمن بدنبال تضعیف نیروی انتظامی است، گفت: چگونه از حوادث مربوط به شهدای نیروی انتظامی که بدست هنجارشکنان مظلومانه به شهادت می‌رسند دلشان بدرد نمی‌آید، آن وقت پیش از روشن شدن ماجرا بیانیه می‌دهند، خوراک چند ماهه دشمنان ایران و ایرانی را فراهم می‌کنند و با بازی دادن احساسات دختران تشنج ایجاد می کنند.

وی تأکید کرد: درخواست ما از قوه قضاییه برخورد عادلانه با کسانی است که برای خودشان حاشیه امن درست کردند و با مطالب دروغین و فریب با احساسات مردم بازی می کنند.

دانش‌آموز خبرنگار: پارسا رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار