امام جمعه برازجان:

همه باید برای تربیت نسلی مومن و آینده‌ساز به آموزش و پرورش کمک کنند

بوشهر (پانا) - زنگ شکوفه‌ها و جشن آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان پایه اول همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان دشتستان و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به صورت نمادین در دبستان آفتاب برازجان نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
همه باید برای تربیت نسلی مومن و آینده‌ساز به آموزش و پرورش کمک کنند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در مراسم زنگ شکوفه ها گفت: خوشبختانه بعد از دو سال و نیم آموزش مجازی که همه درگیر آسیب های آن بودیم، با اقدامات خوب دولت و واکسیناسیون عمومی آغاز شد.

سلیمان حیاتی اصل اظهار کرد: طی این مدت دانش آموزان ما متحمل آسیب‌های اجتماعی زیادی و همچنین افت تحصیلی شدید شدند که همکاران عزیز باید با تلاش خود این عقب افتادگی و آسیب ها را جبران کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح ملی بازگشایی مدارس از ابتدای تیرماه آغاز به فعالیت کرد و طی این سه ماه با وجود کمبودهایی که از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات وجود داشت و توانستیم با همکاری مسئولین این مشکلات را به حداقل برسانیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه امروز اولین روز هفته دفاع مقدس هست عنوان کرد: ما همه مدیون ایثار و رشادت رزمندگانی هستیم که با دست خالی در مقابل تهاجم استکبار ایستادگی کردند و این آزادی و امنیت را مدیون جانفشانی این عزیزان می دانیم.

امام جمعه برازجان نیز در این مراسم با تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: اربعین نماد عزت و اقتدار مسلمانان است و با شعار حب الحسین یجمعنا شکوه و عظمت خود را به جهانیان نشان دادند.

حجت الاسلام مصلح با تبریک فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران از جهت دفاع جانانه رزمندگان در مقابل استکبار جهانی با وحدت می باشد

وی ادامه داد: آغاز بازگشایی مدارس و یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز که از همین مدارس برخاستند و جبهه را سنگر قرار دادند و در مقابل دشمن ایستاند را نیز گرامی می‌داریم و به روح همه این عزیزان درود می فرستیم.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: باید پیوسته فرهنگ جهاد و ایثار را درربین فرزندان خود ترویج دهیم که این فرهنگ باعث ماندگاری این انقلاب و تداوم آن است.

حجت الاسلام مصلح دوران طلایی آموزش و تربیت را همین دوران نوجوانی دانست و افزود: باید همه باهم برای تربیت نسلی مومن و آینده ساز دست به دست هم دهیم و آموزش و پرورش به تنهایی قادر به این کار نیست و همه باید باهم و در کنار هم برای تعلیم و تربیت فرزندان عزیزمان تلاش کنیم.

وی بیان کرد: طی این دو سه سال کرونایی و آموزش های مجازی آسیب های زیادی متوجه فرزندانمان شده و باید همه باهم برای جبران این آسیب ها تلاش کنیم.

امام جمعه برازجان اضافه کرد: همانگونه که در دهه ۶۰ فرزندانی برخاستند و در مقابل جبهه استعمار و استکبار ایستادند باید در این دهه هم فرزندانی تربیت کنیم که باعث افتخار کشور باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار