۲۵۰ هزار دانش‌آموز استان بوشهر سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند

بوشهر(پانا)‌ - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت 250 هزار دانش‌آموز سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند که 210 هزار دانش‌آموز در مدارس دولتی و مابقی در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۱۱۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
۲۵۰ هزار دانش‌آموز استان بوشهر سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و با گرامیداشت ایام دهه آخر ماه صفر به برنامه‌های اجرا شده در عرصه جبران افت تحصیلی پرداخت و تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی در 2 سال گذشته و تعطیلی حضوری مدارس ، برای جبران افت تحصیلی در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی از بهمن ماه گذشته تا مرداد ماه امسال بیش از 18 هزار و 330 دانش‌آموز در 256 پایگاه در یک‌هزار و 396 کلاس در طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی شرکت کردند.

موحدی گفت : 250 هزار دانش‌آموز سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند که 210 هزار دانش‌آموز در مدارس دولتی و مابقی در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه 10 هزار و 800 کلاس درس برای دانش‌آموزان استان بوشهر آماده شده است گفت 1800 مدرسه در استان بوشهر همزمان با آغاز سال تحصیلی پذیرای دانش‌آموزان هستند.

موحدی تصریح کرد: برای جبران یک‌هزار و 550 معلم در استان بوشهر با برنامه‌ریزی اقدامات مهم انجام شده که نسبت به 5 سال گذشته در بهترین شرایط قرار داریم.

موحدی جبران کمبود معلم مدارس را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: کمبود معلم کلاس‌های درس استان بوشهر از طریق فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، جذب معلمان از طریق ماده 28 ، نیروی خرید خدمات آموزشی، سرباز معلم، و بخش دیگری از نیازها از طریق اضافه تدریس نیروهای شاغل و بازنشستگان تأمین می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار