دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تحویل داروی ماهان نوری

اهر( پانا) - نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از تحویل داروی ماهان نوری با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تحویل داروی ماهان نوری

احمد محرم زاده، در گفت‌و‌گو با پانا با اعلام خبر دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تحویل داروی ماهان نوری، گفت: پیرو هماهنگی با وزیر بهداشت، معاونت‌های درمان و غذا و دارو، مدیر کل امور مجلس و سایر واحدهای مرتبط، امروز نیز دو جلسه هم در مجلس و هم در محل وزارت بهداشت برگزار شد که خوشبختانه دستور اقدام و تحویل دارو به معاونت غذا و دارو صادر شد.

نائب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی یادآور شد: برای تسریع در پروسه اداری تحویل دارو، هماهنگی لازم با والدین ماهان نوری انجام شده که با تحویل مدارک پزشکی نامبرده، نسبت به دریافت داروی فوق اقدام لازم صورت گیرد.

️وی خاطر‌نشان کرد: با این اقدام و دستور وزیر بهداشت، علاوه بر حل مشکل ماهان عزیز، افراد دیگری از اقصی نقاط کشور که به بیماری مشابه این کودک مبتلا هستند حل خواهد شد.

️احمد محرم‌زاده از اقدام ارزشمند دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در وارد کردن این داروی گران قیمت و کمیاب برای بیماران خاص و نادر قدردانی کرد.

️وی در پایان از حس همدلی آحاد مختلف مردم به خصوص اهالی شریف استان آذربایجان شرقی و منطقه اهر و قره داغ در حمایت از ماهان عزیز سپاسگزاری کرد.

خبرنگار‌: یوسف سلمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار