تداوم پرداخت مطالبه گندم‌کاران اردبیلی

اردبیل (پانا) - مدیرکل شرکت غله استان اردبیل اعلام کرد از مجموع مطالبات گندم‌کاران این استان تاکنون یک هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۲۹۳۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تداوم پرداخت مطالبه گندم‌کاران اردبیلی

علی نوبخت، مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی اردبیل با بیان اینکه تمام گندم کاران استقبال خوبی را از مراکز خرید تضمینی محصول داشتند، گفت: ۷۴۸ میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندم‌کاران اردبیل طی امروز پرداخت شد.

وی با اشاره اینکه از زمان شروع خرید تضمینی گندم از کشاورزان، مطالبات گندم کاران استان اردبیل تاکنون یک هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان پرداخت شده است، افزود: روند پرداخت پول خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست.

به گفته مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ، تا ۱۱ تیرماه تمامی مطالبات کشاورزانی که گندم خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل داده بودند، پرداخت شده و باقی‌مانده مطالبات در دست پیگیری و اقدام است و به‌زودی به حساب آنان واریز خواهد شد.

نوبخت تصریح کرد: به اندازه کافی گندم در سیلوها و مراکز نگهداری ذخیره‌سازی شده و به تناسب مناطق مختلف استان کار اختلاط و ذخیره‌سازی گندم و آرد در مراکز و کارخانه‌های تولید آرد در حال انجام است.

وی بیان کرد: ما به تدریج از با کیفیت‌ترین گندم خریداری شده محصول را به کارخانه‌های آردسازی تحویل می‌دهیم تا عملیات فرآوری انجام شده و آرد مورد نیاز نانوایی‌ها تأمین شود تا از این جهت مشکلی به وجود نیاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار