مسئول کمیته فنی چهلمین دوره مسابقات دانش آموزان کشور؛

مسابقات دارای فرآیندی تربیتی است

تبریز(پانا) - مسئول کمیته فنی چهلمین دوره مسابقات دانش آموزان کشور با اشاره به اینکه این مسابقات دارای فرآیندی تربیتی است، این مسابقات را راهی برای رسیدن به بالاترین اهداف برگزاری مسابقات از نظر ساحت های تربیتی دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۱۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات دارای فرآیندی تربیتی است

غلامرضا محبوبی فر رییس اداره قرآن، عترت وزارت آموزش و پرورش و مسئول کمیته فنی چهلمین دوره مسابقات دانش آموزان کشور گفت:
خدا را شاکریم که با تلاش مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران و همکاری مردم عزیز کشورمان شکست بیماری منحوس کرونا را شاهد بودیم و خوشبختانه امسال می توانیم مسابقات را در فضایی پرشور و نشاط با حضور دانش آموزان برگزار کنیم.
وی افزود این دوره از مسابقات به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و شهر تبریز قهرمان، در دو بخش حضوری و غیر حضوری در رشته‌های قرائت، تحقیق قرآن کریم، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء حفظ کل قرآن کریم، مداحی و اذان برگزار می گردد.
محبوبی خاطر نشان کرد: با عنایت به اینکه فرآیند مسابقات یک فرآیند تربیتی است، امسال پس از دوسال وقفه می توانیم به بالاترین اهداف برگزاری مسابقات از نظر ساحت های تربیتی دست یابیم.
وی افزود: بسیار مسروریم که مرحله مقدماتی مسابقات حفظ قرآن کریم در این دوره به صورت برخط در بستر فضای مجازی در دو روز متوالی با شرکت بیش از ۷۰۰ مسابقه دهنده در بالاترین سطح فنی انجام پذیرفته و برترین دانش آموزان این رشته به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

رئیس اداره قرآن و عترت وزارت گفت: حضور داوران تراز اول کشوری که خود از حافظین مطرح کشوری و بین المللی می باشند، از نقاط قوت این مسابقات محسوب شده و تلاش بسیار خوب همکاران محترم در دبیرخانه مسابقات قابل تقدیر است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور دانش آموزان در این دوره، روح تازه‌ای به چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دمیده و آشنایی با مفاخر اسلامی و فرهنگی و همچنین امکان و ابنیه تاریخی آذربایجان شرقی و شهر تبریز از نکات خوب و حائز اهمیت در این زمینه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار