راهیابی امیر علی یزدان‌پرست دانش‌آموز مدال‌آور کشوری از خراسان شمالی به تیم ملی دارت

مانه وسملقان(پانا) - دانش‌آموز امیر علی یزدان‌پرست، از شهرستان مانه و سملقان استان خراسان شمالی، ضمن کسب رتبه دوم کشوری در رشته ورزشی دارت، به تیم ملی دارت نیز راه یافت.

کد مطلب: ۱۳۷۲۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی  امیر علی یزدان‌پرست دانش‌آموز مدال‌آور کشوری از خراسان شمالی به تیم ملی دارت

مدیر آموزش وپرورش شهرستان مانه و سملقان با بیان تبریک به دانش آموز امیر علی یزدان پرست، مقام آور کشوری در رشته دارت، گفت: تلاش ارزشمند و افتخارآفرین این دانش آموز قهرمان در مسابقات کشوری در رشته ورزشی دارت رده نوجوانان، یادآور رشادت های شهدای دانش آموز و همچنین موجب شادمانی ورزش دوستان و تمامی مردم شریف مانه و سملقان شده است.

محسن روحانی عنوان کرد: بی ‌تردید کسب مدال نقره توسط دانش آموز گرامی، امیر علی یزدان پرست در این دوره از مسابقات که بسترساز حضور این قهرمان در مسابقات بین‌المللی‌ است، نمایانگر توانمندی ورزشکاران این شهرستان بوده و باید در جهت ترغیب سایر جوانان نسبت به حضور در این رشته ورزشی تلاش مضاعف کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه توسعه ورزش قهرمانی، زمینه ساز توسعه ورزش همگانی و افزایش سلامت جامعه می شود اظهار داشت: ان‌شاء الله شاهد موفقیت‌ها و درخشش بیش از پیش فرزندان غیور شهرستان مانه وسملقان در عرصه های ملی و بین‌المللی باشیم.

گفتنی است به همین مناسبت در آیینی که با حضور جواد بهادری فرماندار و کاویانی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان برگزار شد، یک دستگاه دوچرخه به این دانش آموز مقام آور کشوری اهدا شد.

خبرنگار: حوری کریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار