دانش آموز شرکت کننده در بخش حفظ ۱۰ جز قرآن کریم مسابقات قرآنی، عترت و نماز دانش آموزی:

دانش آموزان باید با قرآن انس پیدا کنند

تبریز(پانا)- دانش آموز شرکت کننده در بخش حفظ ۱۰ جز قرآن کریم مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی ضمن توصیه های به هم سن و سالان خود، انس با قرآن را برای دانش آموزان مهم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان باید با قرآن انس پیدا کنند

علیرضا عبد اللهی در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: من از پایه هفتم، حفظ قرآن را شروع کرده ام و ابتدا در مدارس با مسابقات دانش آموزی آشنا شدم و تا ۲ مرحله استانی و کشوری رفته ام.

وی افزود: داورهای مسابقات از نظر رفتار، بسیار خوب هستند و لذا وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و با دانش آموزان طوری رفتار می کنند که اصلا استرس نداشته باشند.

عبداللهی در رابطه با علاقه خود نسبت به فعالیت های قرآنی و حفظ قرآن کریم، اظهار داشت: من از ابتدا در یک خانواده قرآنی بزرگ شده ام و طبیعتا تاثیر بسیار زیادی در قرآنی شدن من هم داشت و باعث شد به طرف حفظ قرآن حرکت کنم‌ و لذا در در تمام این مراحل پدر و مادر و همچنین استادانم پشتوانه من بوده و همیشه در کنارم بودند.

وی در پایان ضمن توصیه های به هم سن و سالان خود گفت: توصیه ای که به هم سن و سالانم دارم این است که با قرآن انس پیدا کنند و به جای این که دنبال کار های بی فایده بروند در کلاس های قرآنی شرکت کنند و با قرآن انس پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار