معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجانغربی:
بهرهگیری از شیوههای نوین مدیریتی در مدارس سمپاد
ارومیه (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجانغربی گفت بهرهگیری از شیوههای نوین مدیریتی باید در دستور کار مدارس استعدادهای درخشان قرار گیرد.
![بهرهگیری از شیوههای نوین مدیریتی در مدارس سمپاد](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTM3ZmE3LA9K/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHNw0acE_MUzUsAIKXaKdntA,,/MTM3ZmE3LA9K.jpg)
گردهمایی مدیران مدارس استعدادهای درخشان استان آذربایجان غربی صبح امروز در محل دبیرستان فرزانگان دوره دوم ارومیه برگزار شد.
افشین سنایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در این جلسه با بیان اینکه تعالی کشور در گرو رشد و ارتقاء آموزش و پرورش است؛ افزود: تنها برتری هوشی منجر به فضیلت نخواهد شد تقوا و تعهد در کنار استعداد انسان ساز است.
سنایی با تاکید بر اینکه تقویت و ارتقاء جایگاه مدارس سمپاد در دستور کار آموزش و پرورش استان است؛ ادامه داد: براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، آموزش دانش آموزان در تمامی ساحتها و برای رسیدن به حیات طیبه است.
وی گفت: مدیران مدارس سمپاد باید دارای ویژگیهای عدم رضایت به وضع موجود، رهبری آموزشی، بهره گیری از شیوه های نوین مدیریتی، جلب اعتماد اولیا و شفاف سازی مالی باشد.
این مقام مسئول گفت: مدیران مدارس سمپاد حمایت از دانش آموزان بااستعداد مناطق محروم در دستور کار قرار دهند.
سنایی خاطرنشان کرد: یادگیری مداوم دانش آموزان سمپاد اعم از یادگیری خارج از مدرسه و درون مدرسه باید رصد و پیگیری باشد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: برنامه محوری بر اساس الگوی تعالی مدیریت آموزشگاهی از ضروریات مدارس سمپاد است.
وی افزود: نشستهای صمیمی با دانش آموزان، اولیاء و دبیران و نظرسنجی از آنها برای پیشبرد اهداف مدارس سمپاد راهگشاست.
این مقام مسئول بیان کرد: برنامه درس ملی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دستور کار قرار گیرد.
علی نژاد، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز گفت: وظیفه اصلی مدیران مدارس استعدادهای درخشان ایجاد دلبستگی در خانواده ها و ایجاد هویت برای مدارس سمپاد است.
ارسال دیدگاه