رییس سازمان دانش آموزى استان آذربایجان غربى:

سازمان دانش آموزى راه را براى ورود جوانان به جامعه و فعالیت هاى اجتماعى و فرهنگى هموار مى سازد

ارومیه (پانا) - رییس سازمان دانش آموزى استان آذربایجان غربى، هموار شدن راه جوانان براى ورود به جامعه و مشارکت در فعالیت هاى اجتماعى ،فرهنگى، سیاسى و ... را از ثمرات فعالیت دانش آموزان در مجموعه سازمان دانش آموزى عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزى راه را براى ورود جوانان به جامعه و فعالیت هاى اجتماعى و فرهنگى هموار مى سازد

حسین عباس زاده در آیین گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزى که در شهرستان مهاباد برگزار شد، در خصوص ثمرات فعالیت دانش آموزان در این مجموعه گفت: جوانان براى حضور در فعالیت هاى اجتماعى و در ورود به جامعه مسیر پر پیچ خم و سختى را طى مى کنند، سازمان دانش آموزى با برنامه ریزى هاى دقیق و فعالیت هاى مختلف این راه را هموارتر ساخته و زمینه ورود و مشارکت جوانان در جامعه پیرامون را فراهم مى کنند.

وى گفت: حضور صرف دانش آموزان در فعالیت هاى روتین آموزش و پرورش به تنهایى نمى تواند در ورود جوانان به جامعه کافى باشد، فعالیت هاى سازمان دانش آموزى جوان را براى لحظات سخت و میدان هاى حساس آماده مى کند.


عباس زاده به برنامه هاى اجرایى سازمان دانش آموزى اشاره کرد و گفت: مجموعه سازمان دانش آموزى از بخش هاى بزرگ و کوچک مختلفى تشکیل شده، پیشتازان، شوراهاى دانش آموزى، مجلس دانش آموزان، خبرگزارى پانا و امورات عمومى مأموریت هاى اصلى این سازمان را تشکیل مى دهند.


وى افزود: در سال تحصیلى جارى ١٢٦ هزار دانش آموز عضو تشکیلات پیشتازان، یک هزار و 204 دانش آموز به عنوان نمایندگان مجلس دانش آموزى استانى شهرستانى، ٧ دانش آموز نماینده مجلس کشورى و بیش از ٣ هزار دانش آموز آموزش دیده در خبرگزارى پانا در استان آذربایجان غربى در حال فعالیت هستند.

عباس زاده ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزى و با قدردانى از برنامه منظم مدیریت آموزش و پرورش و مربیان و دانش آموزان شهرستان مهاباد گفت: حضور گسترده دانش آموزان پیشتاز در فعالیت هاى نظام تعلیم و تربیت نشان از برنامه ریزى مناسب متولیان این مهم دارد، از مدیر کل محترم بابت حمایت هاى همه جانبه از سازمان دانش آموزى تقدیر و تشکر را داریم، همه این فعالیت ها مرهون این حمایت ها است.

کریم سلیمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد نیز در این مراسم گفت: پیشبرد اهداف سازمان دانش آموزی باید با همراهی مسئولین سازمان و در سایه تعامل با آن‌ها باشد و بررسی نیازها و مطالبات دانش آموزان از طریق مجلس دانش آموزی،شورای دانش آموزی، و...در اختیار سازمان دانش آموزی قرار خواهد گرفت و این نهادها فرصتی برای بازتاب مسائل مربوط به دانش آموزان به نهادهای بالادستی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار