ذهن خلاق، روحیه تشکیلاتی و تربیت اجتماعى از شاخصه‌های اعضاى سازمان دانش‌آموزی است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در پیامى که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی صادر کرده عنوان کرد ذهن خلاق،روحیه تشکیلاتی و تربیت اجتماعى، از شاخصه‌های اعضاى سازمان دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۲۷۸۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ذهن خلاق، روحیه تشکیلاتی و تربیت اجتماعى از شاخصه‌های اعضاى سازمان دانش‌آموزی است

متن پیام «جواد جنگی» مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربى که در اختیار پانا قرار گرفته به شرح زیر است.

21 اردیبهشت سالروز تاسیس نهادی است که می کوشد زمینه سازگاری رفتارهای مثبت را در جامعه ی هدف خویش یعنی دانش آموزان نهادینه کند تا بدین وسیله آنها نیز مسئولیت ها و نقش اجتماعی خویش را بپذیرند و به شکل موثرتری عمل کنند.
یقیناً تمام برنامه های سازمان دانش آموزی زمانی معنا پیدا خواهد کرد که دانش آموز ان در نتیجه مأنوس شدن با این برنامه ها شادمانی، خلاقیت و تلاش برای ایجاد زندگی مثبت همراه با معنویت برای خویش و دیگران را وجهه همت خویش قرار دهند.
امروز خوشحالیم که در سایه همفکری، همدلی و همکاری و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین مزین شده است، توانسته ایم سهم اندکی در تحقق نشاط و پویایی در جامعه دانش آموزی داشته باشیم و این مهم محقق نمی شد مگر در ظّل توجهات حضرت حق و همراهی مدیران، کارشناسان، مربیان، مدرسان و پیشکسوتان عزیز تشکیلاتی.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن 21 اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی از تلاش ها فعالیت ها و مجاهدت مجموعه همکاران خدوم و باصفای مربیان تربیتی، معاونین پرورشی، مربیان تشکیلاتی، خبرنگاران خبرگزاری پانا و همکاران عزیز در مجموعه سازمان دانش آموزی و همه عزیزانی که در جهت بلوغ فکری و معنوی نسل فرداساز ایران اسلامی نوای نجات بخش تربیت را به زیباترین و دلنشین ترین شکل می آفرینند تشکر و قدردانی کرده ، آرزوی توفیق و موفقیت درراستای رسیدن به آرمان های بلند و عزت آفرین تربیت دینی و اخلاق را از خداوند منان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار