برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی

مشهد(پانا)- با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی مراسم تکریم و معارفه مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین تکریم و معارفه مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با اشاره به همبستگی و وابستگی دو مجموعه آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان گفت: نیاز به توسعه ظرفیت های این دانشگاه جهت افزایش ورود نومعلمان به بدنه آموزش و پرورش داریم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجو معلمان یاد و اظهار کرد: دانش آموزان در مدرسه تربیت می‌شوند و این تربیت باید به شکلی باشد که فرزندان ما دارای روحیه آزاد اندیشی، شجاعت، پاکدامنی، پرهیزگاری و دارای همت بلند باشند و افق دید و تربیت معلمان این خصوصیات را در دانش آموزان نهادینه می کند.
وی با قدردانی از رمضانعلی نیری، مدیر سابق امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی بیان کرد: خوشبختانه دانشگاه فرهنگیان شاهد رشد بوده است.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه جلسه با معرفی محمد رضا دیمه‌کار به عنوان مدیر جدید پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اذعان کرد: خرسندیم که دکتر دیمه‌کار با تجربه و تعهد خود عهده‌دار مسئولیت ارتقاء دانشگاه هست که زحمات و مجاهدت‌های بسیاری برای به ثمر نشستن آن صورت گرفته شد.
سید امیر شوشتری با اشاره به نزدیکی دو مجموعه آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان به یکدیگر گفت: همبستگی و وابستگی دو مجموعه آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان بر کسی پوشیده نیست و این مساله باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
وی ادامه داد: امسال شاهد فارغ التحصیلی حدود ۸۰۰ دانشجو معلمان هستیم و ورود این تعداد معلم به بدنه آموزش و پرورش، با توجه به تعداد زیاد بازنشستگی در آموزش و پرورش استان، قسمتی از کمبود معلم را جبران می کند.
وی اظهار کرد: با توسعه ظرفیت‌های دانشگاه فرهنگیان، تعداد نو معلمان را افزایش می یابد.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن تمجید از تصمیم دولت بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در سال جدید افزود: با همتی که وزارت آموزش و پرورش داشت و تصمیم قاطع و حساسی که در رابطه با حضوری شدن مدارس گرفته شد، بسیاری از مسائل پنهان آموزش و پرورش آشکار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: مسائل و مشکلاتی که در آموزش حضوری دانشجویان وجود دارد با همت دکتر دیمه کار برای سال تحصیلی آینده به بهترین شکل سامان پیدا می ‌کند.

محمدرضا دیمه کار عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با مدرک دکترای رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری است و سابقه عضویت در شورای شهر مشهد مقدس را در کارنامه کاری خود دارد .

پیش از این "رمضان نیری" مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی را بر عهده داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار