دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، یک الگو و نماد از نظر کارکردها و برنامه ها در سطح کشور است

مشهد(پانا)- معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در آیین آغاز عملیات اجرایی پژوهش سرا و موزه دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، یک الگو و نماد از نظر کارکردها و برنامه ها در سطح کشور است.

کد مطلب: ۱۱۶۱۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، یک الگو و نماد از نظر کارکردها و برنامه ها در سطح کشور است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، پرویز انصاری راد در آیین آغاز عملیات اجرایی پژوهش سرا و موزه دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی ضمن تبریک ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به جایگاه رفیع مقام معلم اشاره کرد و گفت: کار معلمان هدایت گری است که از جنس کار پیامبران و ائمه است، در دنیای امروز توانمندی معلمان می تواند زمینه ساز توسعه جوامع باشد، معلمان می باید با رشد توانمندی های علمی، پژوهشی و مهارتی خود به ارتقا سطح آموزشی، پژوهشی، اخلاقی و مهارتی دانش آموزان کمک کنند.

وی با اشاره به احصا نیازها و تعیین تکالیف توسط مدیران استانی در دستگاه تعلیم و تربیت خراسان رضوی، آنان را مدیرانی استراتژیک توصیف کرد و گفت: تربیت معلمین حرفه ای نیازمند توجه به امر پژوهش و احداث پژوهش سرا است.

وی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی را یک الگو و نماد از نظر کارکردها و برنامه ها در سطح کشور دانست و گفت: نسل امروز نیازمند معلمانی هدایت گر در شاخص های علمی، حرفه ای و اخلاقی است.

پژوهش سرا و موزه پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر صد میلیارد ریال با مشارکت خانواده خیر نیک اندیش مرحوم حاج حسین شکرریز در مدت دو سال به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار