رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) صفادشت:

اقدامات کمیته امداد در کمک به نیازمندان، چند بعدی است

ملارد (پانا) - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) صفادشت در مراسم جشن نیکوکاری دبستان شقایق‌ها مسکن مهر، بر چند بعدی بودن فعالیت‌های این نهاد تأکید کرد و گفت آموزش مسائل فرهنگی، فکری و کمک‌های مالی جزو مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است.

کد مطلب: ۱۲۶۱۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات کمیته امداد در کمک به نیازمندان، چند بعدی است

حجت زندلاف رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صفادشت، در مراسم جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه شقایق‌ها بیان کرد: حدود دو سال است که بیماری کرونا روی کل جهان و قطعاً روی دانش‌آموزان تاثیر گذاشته است، بی‌روحی و سکوتی که در مدرسه حکم‌فرما است بیانگر جای خالی دانش‌آموزان در مدارس است، دلتنگ روزهایی هستیم که دانش‌آموزان در مدرسه شور و شوق فراوانی را به وجود آورده بودند، امیدوار هستیم با پایان بیماری کرونا، دوباره دانش‌آموزان ما در مدارس حضور پیدا کنند و دوباره شادی را به مدارس هدیه دهند.

وی در مورد فعالیت‌های نهاد کمیته امداد تشریح کرد: کمیته امداد در ۱۵۳ سرفصل مشغول خدمات‌رسانی به مردم است، کمک به خرید جهیزیه، کمک به افراد نیازمند، پرداخت وام اشتغال، پرداخت وام کارگشایی و تاسیس صندوق قرض‌الحسنه جز این ۱۵۳ سرفصل است، همچنین ما در زمینه‌های فرهنگی که مربوط به دانش‌آموزان است نیز فعالیت می‌کنیم.

زندلاف ادامه داد: دیگر برای ثبت تقاضای کمک از سمت کمیته لازم نیست که فرد به کمیته امداد مراجعه کند زیرا یک سامانه توسط کمیته امداد تهیه شده است که شخص واجد شرایط می‌تواند با تلفن همراه، تقاضای خود را ثبت کند و این تقاضا به صورت خودکار در سیستم کمیته ثبت، ارسال و بررسی می‌شود، حتی برای پرداخت صدقات و کمک‌های مالی هم می‌توانید از سامانه کد qr استفاده کنید.

وی افزود: ما در کنار دولت امروز سعی می‌کنیم فعالیت‌های خود را به روز کنیم، برای مردم کار را آسان‌تر کنیم و بتوانیم به مردم غیور منطقه خدمت کنیم، در واقع ما تنها اداره‌ای هستیم که در شهرستان ملارد دو اداره جداگانه داریم زیرا هدف ما به تحقق رساندن عبارت عدالت محوری است.

زندلاف خاطرنشان کرد: لازم است والدین گرامی از همین کودکی بخشش بدون منت را به فرزند خود آموزش دهند، چرا که به هر حال دانش‌آموز نیازمند در هر کلاس وجود دارد و نیاز به همراهی و همدلی دوستانش از این طریق رفع می‌شود.

خبرنگار دانش‌آموز: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار