برگزاری نمایشگاه شیرینی، کیک، شکلات و دسرهای خانگی در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهرگفت شیرینی، کیک، شکلات و دسرهای خانگی اسلامشهر با هدف حمایت از مشاغل خانگی بانوان و به منظور ایجاد حس مثبت در مردم از لحاظ قیمت و کیفیت مناسب در دو بخش مشاغل خانگی و قنادان و تولیدکنندگان محصولات شیرینی، کیک، شکلات در کشور اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه شیرینی، کیک، شکلات و دسرهای خانگی در اسلامشهر

حجت‌الاسلام بهنام میرزاپور در نشست با مجریان نمایشگاه شیرینی، کیک، شکلات و دسرهای خانگی اسلامشهر که به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری اتحادیه اصناف قنادان اسلامشهر و مجمع بانوان شهرستان در سه روز متوالی در مدرسه شهید زین الدین منطقه برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با هدف حمایت از مشاغل خانگی بانوان و به منظور ایجاد حس مثبت در مردم از لحاظ قیمت و کیفیت مناسب در دو بخش مشاغل خانگی و قنادان و تولیدکنندگان محصولات شیرینی، کیک، شکلات در کشور اجراخواهد شد.

حجت‌الاسلام میرزاپور افزود: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه محصولات قنادی، آموزش انواع دسر، دکور کیک، کار با خامه و فوندانت توسط مدرسان حرفه‌ای به صورت رایگان انجام خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر در ادامه به تشریح بخش‌های دیگر نمایشگاه پرداخت و گفت: برگزاری جنگ شادی و مسابقه کیک پزی و اهداء جوایز به نفرات برتر از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه خواهد بود.

خبرنگار دانش‌آموز: مائده یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار