تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان قرآنی اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - شهردار اسلامشهر گفت در سطح شهرستان اسلامشهر بیش از 23 کرسی تلاوت قرآنی در طول دهه فجر برگزار شد و بعد از مدت‌ها از پیشکسوتان قرآنی تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان قرآنی اسلامشهر

در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان قرآنی شهرستان اسلامشهر که در سالن اجتماعات دارالقرآن شهرداری منطقه برگزار شد، محسن حمیدی، شهردار اسلامشهر به تشریح عملکرد حوزه شهرداری در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: شهرداری اسلامشهر در کنار برنامه‌های عمرانی از جمله مترو به حوزه‌های قرآنی و فرهنگی شهرستان نیز توجه خاص دارد.

وی افزود: در سطح شهرستان اسلامشهر بیش از 23کرسی تلاوت قرآنی در طول دهه فجر داشتیم و بعد از مدت‌ها از پیشکسوتان قرآنی تجلیل شد و در حوزه فرهنگی نیز اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران با حضور بیش از 3 هزار نفر بیننده را داشتیم.

حمیدی ادامه داد: در تلاش هستیم فضای شهرستان اسلامشهر یک فضای سالم و فرهنگی و دور از هرگونه حواشی نامناسب باشد.

سپس حسین حبیبی سرپرست فرمانداری اسلامشهر در سخنانی فرماندار شهرستان اسلامشهر با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما پس از 80 روز خدمت در شهرستان اسلامشهر بنا را تنها بر حرف زدن نگذاشتیم و در تلاش برای عمل کردن به امورات شهرستان و مردم هستیم.

وی گفت: بنده، مسئولان و مردم کشور ایران باید به عملکرد خود توجه کرده که مبادا بر خلاف اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قدمی برداشته و همیشه به دنبال رفع فساد از جامعه باشیم.

خبرنگاردانش‌آموز: مائده یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار