مدیرآموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه:

منشا پیشرفت‌های مادی و معنوی بشر تربیت انسان‌هایی آگاه و آشنا به نور ایمان و معرفت است

فیروزکوه( پانا) - مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه به مناسبت گرامیداشت ۸ اسفند ماه، سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی، منشا پیشرفت‌های مادی و معنوی بشر را تربیت انسان‌هایی آگاه و آشنا به نور ایمان و معرفت دانست .

کد مطلب: ۱۲۵۹۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
منشا پیشرفت‌های مادی و معنوی بشر تربیت انسان‌هایی آگاه و آشنا به نور ایمان و معرفت است

فاطمه سیر مدیر آموزش وپرورش گفت: بدون شک منشا پیشرفت‌های مادی و معنوی بشر، تربیت انسان‌هایی آگاه و آشنا به نور ایمان و معرفت است. ایران اسلامی از این منظر، وامدار معلمانی است که چراغ هدایت و تربیت را فروزان نگاه داشته و در این میان نقش پایه‌گذاران نهاد با برکت امور تربیتی، شهیدان رجایی و باهنر، همواره برجسته وماناست.

وی افزود: هفته تربیت اسلامی فرصت مناسبی است تا با بازخوانی و تامل در مبانی تربیت در دین مبین اسلام، تکیه بر رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در مورد جایگاه و اهمیت مقوله تربیت و امور تربیتی، توجه به اسناد تحولی آموزش و پرورش و بهره‌گیری از نظرات تجربیات دلسوزان امر تعلیم و تربیت؛ راهکار‌های عملی و موثر کاهش آسیب‌های اجتماعی در میان دانش‌آموزان و ارتقای کیفیت امور تربیتی متناسب با وضعیت کنونی و زیست‌بوم آموزشی متحول شده را بررسی کرده و گام‌هایی اصولی، جامع و موثر در تربیت فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی برداریم.

سیر ضمن گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت شهرستان فیروزکوه، به ویژه همکاران حوزه راهبردی پرورشی، برای فرهنگیان سخت کوش که در خط مقدم تعلیم و تربیت مشغول انجام وظیفه‌اند، آرزوی موفقیت و پیشرفت روز افزون در دستیابی به قله‌های رفیع فضایل و معنویات کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار