وزیر آموزش و پرورش:

حدود ۷ هزار کلاس درس در دهه فجر امسال، با مشارکت خیرین افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است

مشهد(پانا)- وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح دبیرستان دخترانه زنده یاد "محمد تقی صراف" در مشهد گفت حدود ۷ هزار کلاس درس در دهه فجر امسال، با مشارکت خیرین افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

کد مطلب: ۱۲۵۶۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
حدود ۷ هزار کلاس درس در دهه فجر امسال، با مشارکت خیرین  افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح دبیرستان دخترانه زنده یاد "محمد تقی صراف" حاشیه شهر مشهد با بیان اینکه فعالیت خیرین نیک اندیش در حوزه احداث مدارس شایان تقدیر است، اظهار کرد: ۵۱ درصد از مجموع ۱۳ هزار و ۴۵۰ کلاس درس افتتاح شده در ایام الله دهه فجر امسال، با مشارکت خیرین نیک اندیش به بهره‌برداری رسیده‌ است که این مهم نشان از اهمیت نظام تعلیم و تربیت و آینده‌سازان میهن اسلامی برای مردم است.

وی افزود: زیرساخت های خوبی در حوزه راه، برق و دیگر امکانات شهری در مناطق حاشیه شهر مشهد فراهم شده و امیدواریم بتوانیم با احداث این مدارس در مسیر تربیت تمام ساختی آینده سازان میهن اسلامی در دولت مردمی، گام های استواری برداریم.

این فضای آموزشی با زیربنای ۱۳۰۰ مترمربع دارای ۹ کلاس درس است و با صرف اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیاردریال با مشارکت خانواده خیر نیک اندیش " زنده یاد دکتر محمدتقی صراف" و اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی در منطقه ی اسماعیل آباد مشهد احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار