مدیر مراسم و ملاقات دفتر مقام معظم رهبری در شهر قدس:

گذشته، مقدمه‌ای برای حال و آینده

شهرقدس (پانا) - مدیر مراسم و ملاقات دفتر مقام معظم رهبری گفت انسانی که گذشته نداشته باشد، زمان حال ندارد و کسی که زمان حال را از دست دهد، آینده‌‌ای نخواهد داشت. 

کد مطلب: ۱۲۵۵۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
گذشته، مقدمه‌ای برای حال و آینده

همزمان با شامگاه چهل و سومین بهار انقلاب، مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحت عنوان «یادواره شهدای انقلاب شهرستان قدس» با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ مظاهر حسینی مدیر مراسم و ملاقات دفتر مقام معظم رهبری و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس، وحید گلیکانی فرماندار، وحید محرمی مدیر اداره آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان، در مصلی بزرگ نماز جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس در مراسم یادواره شهدای انقلاب اسلامی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مظاهر حسینی مدیر مراسم و ملاقات دفتر مقام معظم رهبری، در شامگاه ۲۲ بهمن در مصلی بزرگ شهرستان قدس برگزار شد، اظهار کرد: ۲۲ بهمن جشن ملی و پیروزی ملت با عظمت ایران اسلامی است و امام راحل(ره) و شهدای والامقام شمع این محفل نورانی هستند.

وی ضمن یاد شهدا از جریان نهضت امام راحل(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف نظم و اقتدار میهن گفت: شهدای شهرستان قدس سند افتخار این شهر هستند و بیش از ۴۰۰ شهید والامقام تقدیم این نظام شده که ۶ شهید در جریان پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ به شهادت رسیدند.

امام جمعه شهرستان قدس در ادامه افزود: شهید حمزه عالمی، شهید یحیی محمدخانی، شهید سید حیدر نبوی، شهید سید حسین سیدقالیچی، شهید ناصر فیروزکوهی و شهیده افیده هاشم نژاد علمداری در جریان پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: شهدا گام اول انقلاب اسلامی را به درستی، محکم و استوار برداشتند و امروز نوبت ماست که در صف جهاد و مقاومت در مقابل دشمن حضور داشته باشیم و در جنگ رسانه‌ای، ادراکی، تغییر باورها، شایعه پردازی و جنگ شناختی دشمن، با جهاد تبیین و روشنگری باید در گام دوم انقلاب اسلامی جهت تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور قدم برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار افزود: روز ۲۲ بهمن با حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری، اقتدار ملت را در چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رخ کشور خواهیم کشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌مظاهر حسینی مدیر مراسم و ملاقات دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: انسانی که گذشته نداشته باشد، زمان حال ندارد و کسی که زمان حال را از دست دهد، آینده‌‌ای نخواهد داشت.

وی گفت: با توجه به داشته‌های زمان گذشته و وجود انبیای الهی و ائمه معصومین و جایگاه ویژه مقام حضرت زهرا(س) و قرآن کریم که عامل ایجاد وحدت در جامعه است، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

حسینی با اشاره به اینکه انقلاب امام خمینی، انقلاب برگشت به قرآن کریم بود، افزود: با خواستن و استفاده از داشته‌های ارزشمند و با عنایت به شهدا می‌توان بر مکر و حیله دشمن غلبه کرد.

وی بیان کرد: آمریکا، صهیونیسم و منافقین با خوی گرگ صفت، ۱۷ هزار نفر مردم عادی و صاحب جایگاه مانند شهید بهشتی، شهید قدوسی، شهید رجایی و شهید باهنر را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: انسان باید بر شیطان و نفس‌اماره خود غلبه کند و شکرگزار نعمت‌های الهی و قدردان خدمات انقلاب اسلامی ایران باشند.

وی ادامه داد: لازم است که انسان در طول زندگی دنیوی برای آخرت خود سرمایه‌گذاری کند و این سرمایه گذاری همان همنشینی با پیامبر(ص) است و به اقامه نماز به‌خصوص نماز جماعت و کمک به نیازمندان توجه کند.

مدیر مراسم و ملاقات دفتر مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: از انقلاب اسلامی باید انسانیت و شهادت را طلب کرد و باید به این انقلاب خدمت کرد. شهید سلیمانی خود را بدهکار انقلاب اسلامی ایران می‌دانست و خداوند به او عزت داد.

وی در پایان تصریح کرد: شهادت مقام ارزشمندی است و اگر می‌خواهیم در این مسیر سربلند باشیم مانند سردار در این مکتب گام برداریم و از حریم اهل بیت علیهم السلام مراقبت کنیم و بر راز و نیاز با پروردگار مداومت داشته باشیم.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار