همزمان با دهه فجر انجام شد

10 اتاق گفتگوی اولیا در استان بوشهر افتتاح شد

۱

بوشهر (پانا) - رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت همزمان با دهه فجر و چهل و سومین بهار انقلاب، 10 اتاق گفتگوی اولیا در 4 منطقه و شهرستان استان بوشهر افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
10 اتاق گفتگوی اولیا در استان بوشهر افتتاح شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر بهرام مغدانی در آیین افتتاح اتاق گفتگو در دبستان دخترانه معینی بندر بوشهر با اشاره به اجرای طرح بسته تحول آفرین ( مدرسه کانون تربیتی محله ) اظهار کرد: تعامل محلات و مدارس، استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات و همکاری متقابل مدرسه و محله، کاهش فاصله بین جامعه و مدرسه، ارتباط بین یادگیری مدرسه‌ای و زندگی اجتماعی، تبدیل مدرسه به کانون پیشرفت فرهنگی و تربیتی محله و افزایش مشارکت عوامل اثر بخش بیرونی در آموزش و پرورش اهداف مهم اجرای این طرح هستند.

وی گفت: بسته تحول آفرین مدرسه کانون تربیتی محله از عصاره سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که به تایید شورای عالی آموزش و پرورش رسیده و برای اجرا به مدارس سراسر کشور ابلاغ شده است.

مغدانی تصریح کرد: در دهه فجر از مدیران مدارس مجری طرح بسته تحولی مدرسه، کانون تربیتی محله، که فعال بودند و عملکرد رضایت بخشی داشته‌اند، تجلیل می‌شوند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با دهه فجر و چهل و سومین بهار انقلاب،10 اتاق گفتگوی اولیا در 4 منطقه و شهرستان بوشهر، دشتستان، دشتی و دلوار افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: 20 درصد مدارس استان دارای اتاق گفتگوی اولیا هستند که اولیا در این مدارس جلسات ماهانه خود را در اتاق های اختصاصی خودشان برگزار می کنند.

مغدانی در پایان گفت: تکریم از اولیا، تعلق خاطر بیشتر اولیا نسبت به مدرسه فرزند خود و افزایش مشارکت اولیا در تصمیم گیری مدارس را از اهداف مهم راه اندازی اتاق اختصاصی اولیا در مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار