معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی خبر داد؛

اجرای طرح سراسری نظارت بر سلامت اماکن ورزشی در آذربایجان شرقی

تبریز(پانا)- معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از اجرایی شدن طرح سراسری نظارت بر سلامت اماکن ورزشی به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح سراسری نظارت بر سلامت اماکن ورزشی در آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، ابراهیم فیروزی گفت: طرح سراسری نظارت بر سلامت اماکن ورزشی به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی اجرا خواهد شد.

وی افزود: مسئولیت و وظیفه کارگروه نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان نظارت بر 433 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام، 85 مکان ورزش های آبی و استخر، 71 باشگاه کوهنوردی،88 باشگاه بیلیارد و 35 باشگاه سوارکاری که در کل 1353 باشگاه ورزشی در سطح استان است و طرح سراسری نظارت بر سلامت اماکن ورزشی در دوران کرونا دو چندان شده است و همه در کنار هم بایستی نسبت به تحقق سلامت در کلیه باشگاه های ورزشی جدیت مضاعفی داشته باشیم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه گفت: همانطور می دانید که در سطح کشور واکسیناسیون گسترده‌ای برای بیماری کرونا صورت گرفته است و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها موظف هستند که با جدیت در جهت نظارت و تشویق باشگاه داران و ورزشکاران برای انجام واکسیناسیون مرتب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن ورزشی تلاش کنند.

فیروزی در ادامه بحث نظارت، عرضه و تجویز هرگونه مکمل و دارو در باشگاه‌های ورزشی را ممنوع اعلام و تصریح کرد: این امر مهم نیز در بازرسی‌ ها باید بجد مد نظر باشد و در ایام الله دهه مبارکه فجر کلیه اماکن ورزشی استان با همکاری اداره کل بهداشت و اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی مورد بازرسی قرار خواهند گرفت و از همکاران خواست از این فرصت برای بهبود وضعیت و سلامت اماکن ورزشی نهایت استفاده را بکار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار