با حضور فیروزی معاون روزشی اداره کل صورت گرفت؛

جلسه معارفه کمیته های اجرایی هیات کاراته استان آذربایجان شرقی در تالار معلم تبریزبرگزار شد

تبریز( پانا )- مراسم معارفه کمیته های اجرایی هیات کاراته استان با حضور فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، افسری رییس هیات کاراته استان، خسرو دانش بنیانگذار کاراته آذربایجان شرقی و مسئولین کمیته ها برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه معارفه کمیته های اجرایی هیات کاراته استان آذربایجان شرقی در تالار معلم تبریزبرگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اذربجان شرقی به نقل از هیات کاراته استان، مراسم معارفه کمیته های اجرایی هیات کاراته استان با حضور فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، افسری رییس هیات کاراته استان، خسرو دانش بنیانگذار کاراته آذربایجان شرقی و مسئولین کمیته ها برگزار شد.

ابراهیم فیروزی معاون ورزش و جوانان استان با اشاره به برگزاری مسابقات متعدد و حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی به تحسین از فعالیت های پر فروغ هیات کاراته استان در سالهای نه چندان دور پرداخت و گفت: ورزش استان هر چه قدر از حاشیه ها به دور بوده و به متن کار پرداخته، موفقیت های بهتری را کسب کرده است.

فیروزی با درخواست از رئیس هیات کاراته استان در زمینه تعالی همه گرایش های کاراته از جمله ورزش همگانی، ورزش عشایری و روستایی اشاره کرد و گفت: ایجاد فضا برای ورزش همگانی و تبلیغ ورزش کاراته از این مسیر می تواند به کاراته استان در خصوص کشف استعدادها کمک بسزایی کند.

او افزود: تفکیک وظایف شهرستانها و مستقل نمودن آنها و قرارگیری هیأت استان در راس آنها می تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف هیات کاراته استان داشته باشد و به پیشرفت کاراته در استان کمک کند.

فیروزی با آرزوی موفقیت برای کمیته های اجرایی هیات کاراته استان افزود: حمایت و پشتیبانی اداره کل بیش از پیش از این رشته موفق و پرطرفدار ادامه خواهد یافت چرا که اعتقاد داریم کاراته استان حرف های زیادی برای گفتن دارد ودراینده قطعا شاهد موفقیت روز افزون آن خواهیم بود.

محمد افسری رئیس هیات کاراته استان از حضور فیروزی معاون ورزش و جوانان استان و دانش پیشکسوت و بنیانگذار کاراته استان قدردانی کرد.

او از اهمیت بالای همکاری و همفکری کمیته ها و اساتید جهت توسعه کاراته استان سخن گفت و افزود: با استفاده ازتمام ظرفیت‌های موجود و ابتکار، نوآوری ارزش‌گذاری به مربیان موفق توجه به کاراته شهرستانها درعرصه های ملی و بین المللی جایگاه واقعی خود را پیدا کنیم.

نجف زاده نائب رییس هیات کاراته بانوان استان از کمیته های اجرایی بانوان استان خواست تا در مسئولیت جدیدشان با پشتکار، خود را جهت تعالی کاراته بانوان استان آغاز کنند.

خسرو دانش بنیانگذار کاراته استان نیز گفت: خوشحالیم که سکان کاراته استان به یک کاراته کا سپرده شده است و این میتواند آغازی نو برای کاراته استان باش. او بیان کرد: رعیات اخلاق و احترام، شرط اول ورزش کاراته است و از کمیته های اجرایی می خواهم تا احترام و اخلاق ورزشی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در بخش آقایان:

جواد فتحی: کمیته انضباطی

امیر قیامی:کمیته آموزش

ایوب انوری فر: کمیته مربیان

احد شاهین: کمیته فنی

احمد علیپور: کمیته داوران

حجت عبدی: مسئول هماهنگی سبک های آزاد

یونس روزمزد:کمیته همگانی

فرزاد محمدخانلو:کمیته استعدادیابی

محمدتقی خیابانی:خزانه دار

سید مهدی نقوی:کمیته برگزاری مسابقات

علیرضا محمدی:مدیرداخلی

مهرداد بهبودی:کمیته روابط عمومی

داود جعفری نوین:رییس شهرستان تبریز

بهروز حسین زاده:دبیر شهرستان تبریز

در بخش بانوان:

مه لقاء نجف زاده: نائب رییس بانوان

شهلا رمضانی:رییس امور شهرستانها

حکیمه خواجه ای: کمیته داوران

فاطمه صادقی: روابط عمومی استان

مرضیه امیری:کمیته مربیان

مریم رنجبر: مسئول اجرایی

مرجان پورنجمی:کمیته برگزاری مسابقات

اعظم صادقیان:کمیته استعدادیابی

فهیمه نارنجچی: نائب رئیس شهرستان تبریز

مهتاب نوروزی: کمیته اموزش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار