مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی معرفی شد

تبریز (پانا) - طی آئینی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، از خدمات «ایوب بهتاج» مدیرکل سابق تقدیر و «حبیب ستوده نژاد» به‌ عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان شرقی معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی معرفی شد

ایوب بهتاج مدیرکل سابق ورزش و جوانان آذربایجان شرقی طی سخنانی در این مراسم گفت: خداوند را شاکر هستم که توانستم در استانی که بنا به فرموده‌ رهبر معظم انقلاب سر ایران است، خدمت‌گزار مردم و ورزشکاران باشم.

وی ادامه داد: ما معتقد به نظام هستیم و به‌هیچ‌عنوان سنگر را ترک نمی‌کنیم و از این‌که این مسئولیت را کنار می‌گذاریم ناراحت نیستیم.

وی همچنین گفت: خوشحال هستیم که در بازی‌های آسیایی جاکارتا که ۲۲ شرکت‌کننده از استان داشتیم و ورزشکاران استان موفق به کسی سه مدال طلا و دو مدال نقره شدند و در بازی‌های پاراالمپیک نیز یک مدال طلا، پنج مدال نقره و سه مدال برنز کسب شد.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات ما برگزاری سی و چهارمین تور دوچرخه‌سواری آذربایجان بود و از مسئولین وزارت ورزش خواهش می‌کنیم که حمایت کاملی از این تور انجام دهند تا این تور ارتقاء یابد.

وی در خصوص فعالیت‌های بخش جوانان نیز گفت: خوشبختانه به مدت چهار سال موفق به کسب رتبه‌ی برتر در بخش جوانان می‌شویم و این موفقیت را مدیون کارکنان حوزه جوانان و سمن‌ها هستیم و همچنین از ۲۸۸ سمن در کل استان حتی یک درصد نیز مسائل حاشیه‌ای نداشتیم و در پژوهش نیز رتبه اول بوده و در بحث آموزش هم سال‌ها است که در رتبه اول تا سوم قرار می‌گیریم.

بهتاج افزود: امروز در شرایطی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی را به آقای ستوده نژاد تحویل می‌دهم که حتی یک ریال هم بدهی وجود ندارد و آخرین بدهی مربوط به کارکنان قراردادی بود که آن‌ها نیز آن‌ها را نیز تصفیه کردیم

وی خاطرنشان کرد: با تمامی مشکلات در بحث بودجه و اعتبارات و همچنین شیوع ویروس کرونا توانستیم ۳۲ پروژه را در چهار سال افتتاح کنیم و در سال ۱۴۰۱ نیز اداره‌کل استان و ادارات شهرستان‌ها به کارگاه‌های سازندگی پروژه‌های ورزشی تبدیل خواهند شد و قراردادها بسته و پیمانکارها مشخص‌شده است.

وی همچنین تاکید کرد: چهار پروژه بسیار خوب در استان داریم که با کمک وزارت، نمایندگان مجلس و استانداری در حال تکمیل است که این پروژه‌ها عبارت‌اند از دو سالن ۳۰۰۰ نفری در تبریز که بالای ۸۰ درصد پیشرفت دارند و در سفر ریاست‌جمهوری تکمیل خواهد شد.

بهتاج اضافه کرد: همچنین استخر مجموعه‌ی یادگار امام(ره) با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار امسال یا سال آینده تکمیل خواهد شد که بهترین استخر در کشور خواهد بود و با اعتباری بالغ‌بر پنج میلیارد تومان رختکن ورزشگاه یادگار امام که فاقد استانداردهای بین‌المللی بودند، تکمیل شده و در سال آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تعداد خانه‌های روستایی از ۲۳ خانه در سال ۱۳۹۶ به ۲۷۰ خانه در حال حاضر رسیده است و امیدواریم این روند ادامه داشته و شاهد فعالیت بیش‌از ۳۰۰ خانه روستایی در سطح استان باشیم.

وی ضمن تقدیر از خدمات خیّرین ورزش یار در سطح استان گفت: خیّرین ورزش یار در طول این سال‌ها سنگ تمام گذاشتند که از جمله این خیّرین می‌توان به آقای زنوزی اشاره کرد که من او را قبل از اینکه مالک باشگاه‌های گسترش فولاد، ماشین‌سازی و تراکتور بدانم، یک خیّر ورزشی شناخته‌ام و زمانی‌که ۱۵ سال قبل با سرمایه‌ی خود بهترین سالن بدمینتون را در استان احداث کرد نشان داد که یک خیّر ورزشی است.

بهتاج ادامه داد: خوشبختانه شرکت مس سونگون تنها در بخش فوتسال تیم‌داری نمی‌کند و در سایر رشته‌ها نیز مشغول به تیم‌داری شده‌است که ازجمله می‌توان به شمشیربازی اشاره کرد که موفق به کسب قهرمانی شد و امیدواریم در روزهای آینده شاهد قهرمانی تیم تکواندو نیز باشیم و انتظار داریم با حمایت مسئولین و تداوم تیم‌داری مس سونگون در سایر رشته‌های ورزشی شاهد رشد و پیشرفت استعدادهای ورزشی استان باشیم.

وی در خصوص ویژگی‌های اخلاقی ستوده نژاد مدیرکل جدید این اداره‌کل نیز گفت: خوشبختانه آقای ستوده نژاد از جنس ورزش بوده و خاک خورده‌ی ورزش است و به‌لحاظ ورزشکاری، مدرسی، تیم‌داری و کارمندی در اداره‌کل، تمامی مراحل را طی کرده‌است و امیدوارم موفق باشد.

تلاش برای توسعه و ارتقاء کمی و کیفی ورزش آذربایجان شرقی

مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز طی سخنانی گفت: از تمامی پیش‌کسوتان مربیان و ورزشکاران استان رخصت می‌طلبم تا مرا در جهت رسیدن به اهداف کمک کنند.

حبیب ستوده نژاد ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ مسیر حرکت دستگاه‌ها را مشخص کرده‌اند و امیدوارم با کمک جامعه‌ی ورزش و جوانان بتوانیم برای رسیدن به اهداف تعیین‌شده در راستای تحقق شعار سال موفق شویم.

وی در تشریح اهداف و برنامه‌های خود گفت: «توسعه و ارتقاء کمی و کیفی ورزش استان»، «توجه به ورزش همگانی و روستایی»، «مشارکت جوانان»، «تکمیل پروژه‌های عمرانی»، «استفاده از ظرفیت خیّرین»،«هم‌افزایی با دستگاه‌ها» از جمله اهداف و برنامه‌های ما در مسئولیت جدید خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار