مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد:

تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی محور برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر

تبریز (پانا) - مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان آذربایجان‌شرقی برنامه‌های این کمیته را در بزرگداشت چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی تشریح کرد و تشریح دستاوردها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به ویژه برای نوجوانان را مهمترین هدف این کمیته در برگزاری آیین‌ها برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی محور برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام این مطلب تاکید کرد: بر اساس سیاست‌های ابلاغی و نیز موضوعات مطرح شده در جلسات کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان، تبیین و تشریح دستاوردها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به ویژه برای نوجوانان مهمترین هدف این کمیته در برگزاری آیین‌های بزرگداشته دهه فجر است.

وی در عین حال تاکید کرد: بهره‌مندی از زبان هنر برای انتقال مفاهیم و تمام این موضوعات مورد نظر در برنامه‌های دهه فجر به عنوان یک ابزار تربیتی در اولویت فعالیت‌های بزرگداشت دهه فجر است.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان تقدیر از نوجوانان موفق در عرصه‌های فرهنگی هنری به عنوان تجلیل از رویش‌های انقلاب، برگزاری اختتامیه مهراره‌های نماز ستون دین و سفیران آب، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در تمام شهرهای استان و به میزبانی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برپائی نمایشگاه‌های آثار منتخب هنری کودکان و نوجوانان، برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی با موضوع انقلاب اسلامی و برگزاری جلسات انجمن‌های تخصصی عکاسی، هنرهای تجسمی، شعر و داستان با موضوع دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را از جمله برنامه‌های این مناسبت اعلام کرد.

مدیرکل کانون استان با بیان اینکه بر اساس مصوبه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان بهره‌مندی از فضای مجازی برای تعامل با خانواده‌ها و به ویژه نوجوانان و تامین محتوای مناسب برای ارائه در فضای مجازی از مهمترین برنامه‌های این کمیته است، تصریح کرد: در همین راستا اقدام به تولید محتوا توسط مربیان و نوجوانان علاقه‌مند در قالب سرود، قصه‌گویی، مسابقه، خاطره‌گویی و معرفی و وقایع و ایام شده است که در فضای مجازی بارگزاری خواهد شد.

وی با قدردانی از ادارات عضو کمیته کودک و نوجوان اظهار امیدواری کرد: برنامه‌های پیش بینی شده گامی در جهت ارتقاء آگاهی نسل حاضر با دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی باشد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، صداوسیما، بهزیستی، کمیته امداد و معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر را تشکیل می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار