با حضور نماینده مردم قم در مجلس

جلسه شورای نظارت آموزش و پرورش قم بر مدارس غیردولتی برگزار شد

قم (پانا) - جلسه شورای نظارت آموزش و پرورش استان قم بر مدارس و مراکز غیردولتی، با حضور حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در محل این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای نظارت آموزش و پرورش قم بر مدارس غیردولتی برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، در جلسه شورای نظارت این اداره کل که با هدف تسریع در حل مشکلات مراکز و مدارس غیردولتی و تقویت برنامه های این مراکز و مدارس برگزار شد، حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نظارت از موضوعات بسیار مهم است که انتظار می‌رود با رعایت دقیق آن عملکردهای دستگاه‌ها ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه مراکز غیردولتی به درستی به کمک و پشتیبانی آموزش و پرورش آمده اند و با توجه به جهش جهانی آموزش و پرورش توانسته اند در بسیاری از مشکلات یاریگر دولت باشند، افزود: اینگونه مراکز و مدارس غیردولتی دارای ویژگی ها، آورده ها، محصولات و دستاوردهای ویژه ای است که خانواده ها به همین دلایل فرزندان خود را به آنجا می برند.

عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروزه مدارس دولتی و مراکز غیردولتی باید جهت تقویت همه جانبه خود با تعامل کارهای خویش را به پیش ببرند تا بتوانند در نظم و معنویت اتفاقات شایسته تری را بر اساس سند تحول بنیادین برای آینده سازان این مرز و بوم رقم بزنند.

ذوالنوری با تاکید بر اینکه نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی باید با جدیت پیگیری شود، گفت: استان قم در بعد نظارت بسیار قدرتمند عمل کرده است که از این بابت بر خود لازم می‌دانم از دست اندرکاران عزیز در آموزش و پرورش قم تشکر کنم.

نماینده مردم قم خاطرنشان کرد: مدیران و موسسان مراکز غیردولتی باید نسبت به حقوق معلمین عزیز خود و امنیت شغلی آنان برنامه ریزی کنند که البته بخشی از آن، بر عهده مسئولین در عرصه ملی است.

وی در پایان با توجه به اینکه جلسات شورای نظارت از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: امید است با همت و پیگیری مسئولین محترم این گونه جلسات با موضوعات از پیش تعیین شده استمرار یابد تا فرصت حضور اینجانب نیز در این جلسات فراهم گردد.

در جلسه فوق، «حمیدرضا شیخ الاسلام» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و اعضای شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی وابسته به آموزش و پرورش استان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار