برگزاری پنجمین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش و اعضای شورای نظارت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران پنجمین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی در سالن شماره 2 اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پنجمین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام شهادت سالار شهیدان گفت: با توجه به نزدیکی آغاز سال تحصیلی و با هماهنگی‌های لازم با وزارت متبوع و وزارت بهداشت نیروهای مدارس و مراکز غیردولتی جهت واکسیناسیون ویروس کرونا معرفی شدند که در این راستا 11500 نفر از نیروهای آزاد شاغل در حوزه غیردولتی موفق به دریافت دوز اول واکسن کرونا شدند.

او در ادامه در خصوص چالش‌های مربوط به شاخص‌های نوسازی، درخواست فعالیت نوبت دوم مدارس غیردولتی و مشکلات مربوط به ظرفیت نوسازی و پیگیری موثر حوزه مشارکت‌های مردمی اشاره کرد و در این جلسه مکاتبات تخصصی به مراجع بالا دستی تشریح و تبیین شد که در ادامه از مدیر کل محترم حوزه غیردولتی نیز درخواست پیگیری و مساعدت شد.

در ادامه این نشست که با بیان نقطه نظرات حاضرین نیز همراه بود، در مجموع 87 پرونده تاسیس و توسعه مدارس و مراکز غیردولتی مورد بررسی و تأیید قرار گرفت و گزارشی از تعیین شهریه مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی 1401-1400 ارائه شد.

سپس گزارشی از عملکرد دبیرخانه شورای نظارت استان ازجمله راه‌اندازی تعداد 214 فضای آموزشی (مدارس، مراکز غیردولتی) در بازه زمانی مهر 1399 تا مردادماه 1400 و در خصوص تشکیل کارگروه انتقال مهدهای کودک و نیز طرح موضوع برخورد با تخلفات مربوط به شهریه (عدم اجرای شهریه مصوب) از دیگر مباحثی بود که در جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار