مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

تحقیق و پژوهش یک مجاهدت علمی و کلید تحول در تربیت است

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از اجرای برنامه‌های عملیاتی هفته پژوهش، معرفی تجارب‌ برتر در حوزه پژوهش، انتخاب مولفین برتر و پایان‌نامه‌های برگزیده خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تحقیق و پژوهش یک مجاهدت علمی و کلید تحول در تربیت است

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد، تحقیق و پژوهش را یک مجاهدت علمی و کلید تحول در تربیت دانست و اظهار کرد: با فرارسیدن هفته پژوهش و با هدف ترویج فرهنگ پژوهش، تجلیل از پژوهشگران برگزیده، معرفی تجارب برتر در حوزه پژوهش، شورای تحقیقات و پژوهش در اداره و کارگروه‌های مربوطه در مدارس تشکیل و برنامه‌های این هفته عملیاتی شده است.

وی ضمن اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و شعار سال 1400، گفت: شعار امسال هفته پژوهش این اداره پژوهش، گامی برای مانع‌زدایی انتخاب شده و اهم فعالیت‌های پیشنهادی برای گرامی‌داشت این هفته بر اساس این شعار تبیین شده است.

رضایی‌فر به سیاست‌های ابلاغی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز اشاره کرد و افزود: ارائه مقالات کاربردی با موضوع سیاست‌های 14گانه اداره کل متبوع، انتخاب مولفین برتر، مسابقات فرهنگی، هنری با موضوع پژوهش، انتخاب برترین پایان‌نامه‌های مرتبط با آموزش و پرورش از جمله برنامه‌های عملیاتی برای هفته پژوهش این اداره بوده است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار