پیام رییس مجلس دانش‌آموزی قم به مناسبت 13 آبان

قم(پانا)- رییس مجلس دانش‌آموزی استان قم در پیامی، 13 آبان، روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۲۲۸۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام رییس مجلس دانش‌آموزی قم به مناسبت 13 آبان

«حسین میزانی» رییس مجلس دانش آموزی استان قم و نماینده دانش آموزان استان در مجلس دانش آموزی، در پیامی 13 آبان روز دانش آموز را گرامی داشت.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

فَقاتِلُوا أَوْلِیاءَ الشَّیطانِ إِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفاً

پس [مومنان] با یاران شیطان پیکار کنید زیرا نقشه شیطان ضعیف است.

با سلام و صلوات بر روح پر فتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدا سرافراز میهن اسلامی فرارسیدن ۱۳ آبان، سالروز مبارزه با استکبار جهانی و روز نمود هوشیاری و ولایتمداری در نسل جوان ایران عزیز اسلامی که یادآور حرکتی تاثیرگذار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است؛ را به تمامی ملت شریف و غیور ایران تبریک عرض می کنیم.

همچنین این روز را که مزین به نام دانش آموزان است را به نمایندگی از تمامی اعضای مجالس دانش آموزی نواحی و استان قم به تمامی دانش آموزان ایران اسلامی علی الخصوص دانش آموزان فهیم و عزیز استان قم تبریک گفته و آرزوی موفقیت، سربلندی، عاقبت بخیری در پرتو منویات رهبری عظیم الشان و توجهات حضرت ولی عصر(عج) را برای تمامی دانش آموزان از صمیم قلب خواستاریم.

ما دانش آموزان قمی، چون فهمیده های انقلاب اسلامی گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، از تبلیغات منفی دشمنان دوری کرده و در این روز عهد و پیمانی دوباره با آن عالم فرزانه می بندیم و تا پای جان برای شکوفایی ایران سرافراز از سلاح قلم و علم دست بر نداشته و در راه انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار